پیشرفت سریع تکنولوژی این بار در میان غول های مد !

بعد از ساعت های Tag Heuer’s Connected و Apple Watch این بار نوبت برند مطرح لویی ویتون است که ساعت های هوشمند لویی ویتون خود را معرفی کند. برند مطرح لویی ویتون قصد دارد تا تکنولوژی را به دنیای مد و لاکچری وارد کند و این کار را با معرفی ساعت های هوشمند Tambour Horizon انجام داده است.این ساعت های هوشمند لویی ویتون از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با دیگر ساعت های هوشمند ندارد.

مهمترین ویژگی ساعت های هوشمند لویی ویتون پشتیبانی از سیستم عامل گوگل است. مدیر عامل لویی ویتون  مایکل برک در این مورد می گوید : ما هم نمی دانیم که تکنولوژی قابل حمل تا چه حدی قابل پیش بینی است، تنها چیزی که می دانیم این است که پتانسیل بسیار خوبی در این مورد ایجاد شده است.برک در این زمینه می گوید دو راه وجود دارد یا ناظر خواهید بود یا بازیگر !


همچنین بخوانید: با راز زیبایی مدل های برتر جهان آشنا شوید !


ساعت های هوشمند لویی ویتون

لویی ویتون با تولید ساعت های هوشمند Tambour Horizon  نقش بازیگر بودن را برعهده گرفته است.برای این ساعت های هوشمند قیمت های نجومی پیش بینی شده است و کسانی که به این برند علاقه دارند از ترکیب این برند لوکس با تکنولوژی بسیار هیجان زده هستند.

برک مدیر عامل برند لویی ویتون می گوید : “هم در دنیای مجازی و هم در مغازه ها مردم به جستجو ساعت های هوشمند لویی ویتون می پردازند ،همین کنجکاوی برای ما کافی است.”

این ساعت های هوشمند در 3 سبک مختلف به فروش خواهد رسید.

در ادامه بخوانید: