سباستین استن ، که در فیلم های مارول نقش باکی بارنز با نام مستعار سرباز زمستان را بازی می کند ، به تازگی با هالیوود ریپورترمصاحبه ای انجام داده و درمورد یک عنصر ماندگار فیلمAvengers: endgame  توضیح داده است و آن چیزی می باشد که هیچوقت با عقل جور در نمی آید: چرا باکی سپر کاپیتان آمریکا را به ارث نبرد؟


فیلم سیصد. دروغ به تعداد سیصد!!!


استن توضیح داد: “مانند هر کس که به دلیل تجربه جنگ آسیب دیده باشد ، باکی تا آخر عمر تحت تأثیر آن قرار گرفت.” “بنابراین ، آن چیزی که تمایل به شروع مجدد آن وجود دارد  برای او و استیو به یک روش است. لزوماً احساس نمی شد که این اتفاق برای سپر بیفتد. استیو به موقع برمیگردد و می گوید ، “من الان می خواهم چیزی را پس بگیرم که متعلق به خودم است.

من برای همه این حضرات اینجا بوده ام ، و من برای آن ها بهترین کاری را که توانسته ام انجام داده ام. من فقط یک مرد هستم و می خواهم به زندگی خود برگردم و سعی کنم زندگی خود را بکنم. “احساس می کنم چیزی است که باکی می خواهد برای بهترین دوستش بخواهد و در عین حال استیو به باکی می گوید.” شما هم بهتر است بروید و این کار را انجام دهید.


سه گانه های سینمایی که نیمه کاره رها شدند (بخش دوم) / از جک ریچر تا جان کارتر !


 

من نمی خواهم این چیز (سپر) را برای شما بگذارم. ما هر دو زندگی خود را خواهیم گذراند همان زندگی ای که برای ثبتنام (در جنگ)،40 پوند از ما گرفته شد. “

استن در ادامه توضیح داد که او همیشه معتقد بود سام ویلسون ، با نام مستعار فالکون ، مردی است که دلایل بیشتری دارد تا سپر را داشته باشد. این موضوع در برنامه ی تلویزیونی The Falcon &The Winter Soldier  مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه بخوانید » Daredevil در Spider man 3 حضور خواهد داشت؟!

متأسفانه ، ما هنوز راهی برای دیدن نمایشگاه مارول نداریم زیرا تولید به دلیل ویروس کرونا متوقف شده است. در ابتدا سریال   winter soldierقرار بود در ماه آگوست پخش شود ، اما تاکنون هیچ حرف رسمی درباره پخش این سریال وجود ندارد.


کیا اینجا سباستین استن رو دوست دارن؟