لباس های پلنگی و ترند آن ها در پاییز و زمستان 2017/2018

اگر چه بیش تر انسان ها عقیده دارند که لباس های طرح پلنگی نمی توانند شیک باشند ،اما ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که اگر این لباس ها به درستی ست شوند می توانند بسیار چالش برانگیز و شیک باشند.بسیاری از افراد مشهور در دنیا از لباس هایی با طرح پلنگی استفاده می کنند و بسیار شیک و پر ادعا دیده می شوند.لباس هایی با طرح پلنگی بسیار شیک ،جذاب و چالش بر انگیز هستند .البته برای کسانی که بتوانند آن ها را به درستی در استایل خود ست کنند.

در ترند پاییز و زمستان 2017/2018 یکی از طرح هایی که بسیار دیده می شد لباس هایی با طرح پلنگی بودند.اگر لباس هایی با طرح پلنگی هیچ وقت از دنیای مد جدا نمی شوند ولی امسال نقش بسیار زیادی در دنیای مد دارند و در تمام کلکسیون های برند های مطرح دنیا دیده می شوند.

لباس هایی با طرح پلنگی چگونه ست می شوند ؟

1-لباس های طرح دار را با هم نپوشید.

چگونه لباس های طرح پلنگی خود را به زیبایی ست کنیم ؟

لباس های طرح پلنگی ، خود به تنهایی بسیار پر ادعا هستند.زمانیکه از این طرح لباس ها استفاده می کنید دیگر نباید در استایل شما لباسی با طرح دیگر وجود داشته باشد یا  لباس هایی با رنگ ها پر ادعا! سعی کنید حتما لباس هایی با طرح پلنگی خود را با لباس ها و رنگ های ساده ست کنید.هر چقدر دیگر اعضا استایل شما ساده تر باشد شما شیک تر دیده می شوید.اگر شما قدرت ریسک پوشیدن لباس هایی با طرح پلنگی را ندارید ،می توانید از کیف یا کفش هایی با این طرح استفاده کنید.

2-به کت خود اعتماد کنید.

چگونه لباس های طرح پلنگی خود را به زیبایی ست کنیم ؟

در کمد لباس زنان مدرن یک قطعه لباس همیشه موجود است ،و این قطعه یک کت است که نقش نجات دهنده دارد.زمانی که قصد استفاده از لباس هایی با طرح پلنگی را دارید ،باز هم به قدرت کت های خود اعتماد کنید.شما می توانید یک شومیز با طرح پلنگی را با کت خود ست کنید. همچنین می توانید شلوارهای جین خود را با کفش یا کیف های پلنگی ست کنید.

3-نجات دهنده همیشگی : لباس های مشکی

چگونه لباس های طرح پلنگی خود را به زیبایی ست کنیم ؟

لباس های با طرح پلنگی زمانیکه با رنگ سیاه ست می شوند باعث به وجود آمدن استایلی شیک ،جذاب و متفاوت می شوند.رنگ سیاه هیچ وقت شما را نا امید نمی کند.

4-پالتوهای پلنگی

چگونه لباس های طرح پلنگی خود را به زیبایی ست کنیم ؟

پالتوهای پلنگی جزو لوکس ترین لباس های موجود در این فصل هستند.باز هم توصیه می کنیم هنگام استفاده ار این پالتو ها سعی کنید بسیار ساده باشید.و تنها لباس طرح دار شما پالتو شما باشد.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید