8 نوامبر 2019 / 17 آبان 98 یکی از مورد انتظارترین بازی های تمام دوران منتشر می شود !

بعد از ماه ها و سال ها تبلیغات و اخبار سرانجام زمان انتشار بازی Death Stranding مشخص شد. هیدئو کوجیما دیروز بصورت رسمی اعلام کرد بازی Death Stranding قرار است 8 نوامبر 2019 / 17 آبان 98 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شود!

با اعلام زمان انتشار بازی، جدیدترین تریلر Death Stranding نیز منتشر شد و این تریلر 8 دقیقه ای تصاویر واضح تر و کامل تری را از چگونگی گیم پلی بازی در اختیار بیننده میگذارد. اما همچنان همانند تریلرهای قبلی اطلاعات زیادی از دنیای بازی گیرتان نمی آید و همچنان مشخص نیست در دنیای جدید کوجیما چی اتفاقی در حال رخ دادن است.

 

در مطلبی که دیروز در PlayStation blog منتشر شد کوجیما راجع به این بازی عجیب می گوید »

مردم “دیوارها” را بوجود آوردند و به زندگی در انزوا عادت کردند!

Death Stranding به طور کامل نوع جدیدی از بازی های اکشن است،جایی که هدف پلیر این است که شهرهای جدا افتاده و جامعه متلاشی را به هم متصل کند. این بازی طوری طراحی و ساخته شده که تمام عناصر، از جمله داستان و گیم پلی، با موضوع “رشته/ Strand” یا اتصال به هم مرتبط می شوند! به عنوان Sam Porter شما سعی می کنید شکاف های موجود در جامعه را از بین ببرید و در انجام این کار باید با سایر بازیکنان در سراسر جهان ارتباط و با پیوند ایجاد کنید. از طریق تجربه این بازی ، امیدوارم بتوانید اهمیت واقعی ارتباطات را با دیگران درک کنید!

نظر شما راجع به بازی جدید و عجیب هیدئو کوجیما چیست؟ لطفا نظرات و حدسیات خود را راجع به این بازی با ما به اشتراک بگذارید.

در ادامه بخوانید »