با معرفی پنج سریال شبیه به big little lies در خدمت شما هستیم. big little lies (دروغ های کوچک بزرگ) از سریال های بسیار محبوب و باکیفیت و پرستاره شبکه hbo است که ابتدا قرار بود به عنوان یک مینی سریال تنها در یک فصل پخش بشه اما به دلیل استقبال بسیار خوب منتقدین و بینندگان برای فصل دوم هم تمدید شد و در حال حاضر فصل دوم اون در حال پخشه.

از جمله بازیگران مطرح این سریال میشه به Reese Witherspoon و Nicole Kidman اشاره کرد. این سریال از کتابی با همین نام نوشته ی لیان موریارتی اقتباس شده که کتاب اون هم به اندازه سریال از محبوبیت بالایی برخورداره.



ما در این مطلب پنج سریال شبیه به big little lies رو به شما معرفی میکنیم که اگر سریال رو دیده باشید و از اون لذت برده باشید، احتمالا از این سریال ها هم لذت خواهید برد. اگر هم این سریال رو ندیدید بهتون پیشنهاد میکنم همین الان شروع به دیدنش کنید و از دیدنش لذت برید.

1. Sharp Objects

سریال شبیه به big little lies

شبکه پخش کننده:HBO

سال پخش:2018

بازیگران:Amy Adams, Chris Messina, Patricia Clarkson

تهیه کننده:marti noxon

اولین سریال شبیه به big little lies یک مینی سریال دیگه از شبکه hbo هستش. در ابتدا ما با یک قتل روبرو میشیم، ولی بعدش پیدا کردن قاتل اولویت دوم سریال میشه و اولویت اول شناخت شخصیت اصلی و درگیری های درونی اونه. داستان سریال درباره خبرنگاری به اسم کمیل پریکر با هنرنمایی عالی ایمی آدامز هستش که برای تحقیق درباره قتل دو دختربچه به شهر زادگاهش برمیگرده و اونجا با خاطرات دوران کودکی خودش روبرو میشه.



این مینی سریال در یک فصل از شبکه hbo پخش شده ولی به دلیل استقبال بسیار خوب منتقدان و مخاطبین ممکنه که مثل سریال big little lies برای فصل دوم تمدید بشه.

2. Riverdale

سریال شبیه به big little lies

شبکه پخش کننده:CW

سال های پخش:از 2017 تا اکنون

بازیگران:Camila Mendes, K.J. Apa, Lili Reinhart

تهیه کننده:Roberto Aguirre-Sacasa

این سریال بیشتر نوجوانانه پسند یا به اصطلاح تین ایجریه. ولی شباهت های زیادی به big little lies داره که باعث میشه طرفداران دروغ های کوچک بزرگ بتونن ازش لذت ببرن. اول از همه اینکه این سریال هم با یک قتل شروع میشه ولی این سریال نسبت به دو سریال قبل تمرکز بیشتری روی پرونده قتل داره.



ولی باز هم تمرکز اصلی سریال بر روی روابط بین شخصیت هاست. این سریال در سه فصل از شبکه cw پخش شده و برای فصل چهارم هم تمدید شده.

3.The Leftovers

سریال شبیه به big little lies

شبکه پخش کننده:HBO

سال های پخش:از 2014 تا 2017

بازیگران:Amy Brenneman, Christopher Eccleston, Justin Theroux

تهیه کننده:Damon Lindelof

این سریال شبیه به big little lies با کیفیت باز هم از شبکه hbo که به بازماندگان واقعه ای می پردازه که طی اون حدود دو درصد از جمعیت کره زمین ناگهان ناپدید میشن و سریال به جمعیت باقی مانده بر روی زمین و تاثیری که این اتفاق بر روی اونها داشته میپردازه. این سریال در سه فصل از شبکه hbo پخش شده و به اتمام رسیده.

4. Patrick Melrose

سریال شبیه به big little lies

شبکه پخش کننده:Showtime

سال پخش:2018

بازیگران:Benedict Cumberbatch, Jennifer Jason Leigh, Sebastian Maltz

تهیه کننده:David Nicholls

مینی سریالی پنج قسمتی ساخته شده توسط شبکه Showtime و با هنرنمایی بندیکت کامبربچ که به مشکلات فردی به نام پاتریک ملروز می پردازه. مشکلاتی که در کودکی برای پاتریک به وجود آمده بر روی بزرگسالی اون هم تاثیر مستقیم گذاشته و باعث شده که پاتریک به فردی معتاد به مواد مخدر و الکل تبدیل بشه.



اگه در سریال دروغ های کوچک بزرگ به قسمت هایی که به مشکلات والدین در تربیت فرزندانشون میپرداخت علاقمند بودید در این سریال میتونید عواقب کوتاهی والدین و بدرفتاری های اونها رو در زندگی فرزندانشون رو ببینید.

5. true detective

سریال شبیه به big little lies

شبکه پخش کننده:HBO

سال های پخش:از 2014 تا 2019 (احتمال تمدید دوباره سریال وجود داره)

بازیگران:Colin Farrell, Matthew McConaughey, Woody Harrelson

تهیه کننده:Nic Pizzolatto

آخرین سریال لیست بازهم سریالیه از شبکه hbo . کارآگاه حقیقی سریالی جنایی معماییه که تا این لحظه سه فصل از اون پخش شده و هر فصل از اون ماجرایی متفاوت به همراه تیم بازیگری متفاوتی داره. اگه از معمای قتلی که در سریال دروغ های کوچک بزرگ مطرح شده بود خوشتون اومده، پس دیدن هر فصل از سریال کارآگاه حقیقی هم برای شما لذت بخش خواهد بود.

در ادامه بخوانید: