با معرفی بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی همراه ما باشید! این روزها که کرونا بلای جون کل دنیا شده، برای سلامتی خودمون هم که شده بهتره توی خونه و کنار خانواده هامون بمونیم. اگرچه ممکنه قرنطینه کردن خودمون توی خونه کار سختی باشه اما کتاب ها، فیلم ها و سریال ها میتونن کمک خوبی برامون باشن تا از این شرایط سخت، کمی راحت تر عبور کنیم.



نتفلیکس هم به عنوان سردمدار سریال های کوتاه و سرگرم کننده، امسال کلی سریال خوب منتشر کرده. ازفصل های جدید سریال های مطرحش تا سریال های کاملا جدیدی که با استفاده از فرمول های قدیمی تر، تونسته موفقیت های قدیمی خودش رو در اون ها هم تکرار کنه. در ادامه بهتون پنج مورد از این سریال ها رو معرفی میکنیم که همین امسال خودشون و یا فصل جدیدشون منتشر شدن و میتونید با دیدنشون، حداقل کمی از زمان قرنطینه خودتون رو بدون فکر کردن به اخبار پراسترس بیرون، بگذرونید.

Locke and Key (قفل و کلید)

بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی

سازندگان: Meredith Averill, Aron Eli Coleite, Carlton Cuse

بازیگران:  Darby Stanchfield, Connor Jessup, Emilia Jones

نتفلیکس نشون داده که توی ساختن سریال های علمی تخیلی و فانتزی نوجوانانه پسند تبحر خاصی داره و سریال جدیدش توی این رشته هم میتونه برای دنبال کننده های این نوع سریال ها جذاب باشه. «قفل و کلید» درباره چند جوانه که به خونه جدیدی نقل مکان کردن و توی اون خونه کلید هایی وجود داره که به جوان های قصه ما قدرت های ویژه ای میده! این وسط یک شخصیت منفی شیطانی هم داریم که دنبال بدست آوردن کلیدهاست. دیدن این سریال شدیدا به علاقمندان سریال هایی مثل The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) و Stranger Things (چیزهای عجیب) توصیه میشه.

Altered Carbon (کربن تغییریافته) فصل دوم

بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی

سازنده: Laeta Kalogridis

بازیگران: Chris Conner, Renée Elise Goldsberry, Dichen Lachman

اگه دنبال سریال های پرهزینه و گرون قیمتی میگردید که تصاویرشون شما رو توی خودشون غرق کنن، «کربن تغییریافته» و اون فضای سایبرپانکی معرکه ای که داره قطعا شما رو راضی میکنه. داستان این سریال در آینده ای دور و سایبرپانکی جریان داره که انسان ها میتونن جاودانه باشن؛ البته همونطور که انتظارش میره، این ویژگی برای پولدارهاست! روش کار هم اینه که افراد با انتقال ذهن خودشون به یک بدن دیگه، از مرگ فرار می‎کنند. البته سریال توی نیمه دوم خودش سوالات زیادی رو مطرح میکنه که بیننده رو میتونه به فکر فرو ببره. فصل دوم این سریال هم به تازگی منتشر شده که میتونید برید سراغش و لذت ببرید.

Castlevania (کسلوانیا) فصل سوم

بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی

سازنده: Warren Ellis

صداپیشگان: Richard Armitage, James Callis, Alejandra Reynoso

بعد از دو فصل فراموش نشدنی و سروکله زدن با مشکلات خانوادگی دراکولا(!)، به تازگی فصل سوم کسلوانیا از نتفلیکس پخش شده تا همزمان با گسترش دادن هرچه بیشتر دنیای خودش، داستان جدیدی هم برامون تعریف کنه و مثل همیشه ما رو با دیدن اکشن های سریع و پر زرق و برق خودش شگفت زده کنه. زیاد درباره فصل سوم صحبت نمیکنم چون بزودی قراره که بررسی این فصل تقدیمتون بشه، اما اگه هنوز این سریال جذاب رو ندیدید، میتونید از اینجا اطلاعات بیشتری دربارش بدست بیارید.

I Am Not Okay with This (من با این وضعیت راحت نیستم)

بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی

سازندگان: Jonathan Entwistle, Christy Hall

بازیگران:  Sophia Lillis, Wyatt Oleff, Sofia Bryant

بازهم نتفلیکس و بازهم پرداختن به مشکلات جوانان! فکر میکنم همه ما قبول داریم که دوران بلوغ از سخت ترین شرایط برای جوانانه و مثل اینکه نتفلیکس هم قبول داره! سریال جدید نتفلیکس درباره دختری به اسم سید هست که توی سن بلوغش قرار داره و در حال گذروندن شرایط سختیه. این شرایط زمانی سخت تر میشه که میفهمه موقع عصبانیتش در اون قدرت هایی فعال میشن که نمیتونه روی اون ها کنترلی داشته باشه. اما برعکس چیزی که از خلاصه داستان میشه فهمید، با یک فانتزی عجیب و غریب طرف نیستیم، بلکه این داستان میتونه برای همه ما قاب لمس باشه.

Dracula (دراکولا)

بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی

سازندگان: Mark Gatiss, Steven Moffat

بازیگران: Claes Bang, Dolly Wells, Morfydd Clark

اگه کسلوانیا رو دیدید و بیشتر مشتاق شدید داستان های خوناشامی رو دنبال کنید، جدیدترین اقتباس لایواکشن از شخصیت دراکولا میتونه براتون مناسب باشه. مینی سریال جدید نتفلیکس تنها در سه قسمت منتشر شده (سه قسمت تقریبا نود دقیقه ای) و شما رو به ملاقات با دراکولا، در فضایی ترسناک و رازآلود میبره. استیون موفات که با سریال «شرلوک» تونست یکی از شخصیت های ادبی کلاسیک رو دوباره زنده کنه، این دفعه توی سریال دراکولا در راس امور قرار گرفته تا به این شخصیت جذاب هم زندگی دوباره ای ببخشه. 


امیدواریم از معرفی بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی راضی بوده باشید. حتما نظرات و پیشنهادات خودتون رو از طریق بخش کامنت ها با ما در میون بزارید.