خبر های خوش برای عاشقان سریال های علمی تخیلی

شما هم مثله من عاشق مندلورین هستید؟ سریال هایی شبیه مندلورین کم نیستند. در این گزارش ما لیستی از سریال های شبیه مندلورین در اختیارتان می گذاریم.

هر کدام از این سریال ها ارزش بارها بارها دیدن را دارند. پس با من و وارونه، تا انتهای این لیست جذاب همراه باشید.

در حالیکه طرفداران استار وارز برای قسمت جدید این فیلم ثانیه شماری میکردند، والت دیزین پلاس، مندلورین را به آنها هدیه داد.

گرگ تنهای بیابانها. بیشتر کسانی که اهل دیدن استار وارز بودند از این سریال هم خوششان آمد. و این گونه شد که مندلورین هم به فیلم های محبوب سای فای باز ها اضافه شد


حقایقی از زندگی پشت پرده ی کیت هرینگتون و امیلیا کلارک !!!! 

اطلاعاتی درباره Cassian Andor سریال جدید جنگ ستارگان ؛در دوره قدرت امپراتوری!


خب دنیای مندلورین دنیای کهکشان های دور دست است.

کاراکتر ها ، جنگ های بی پایان و دیالوگ های آشنا همه و همه تا پایان سریال شما را با خود به دنیای خودشان می برند.

و در نهایت وقتی به پایان آخرین قسمت رسیدید به دور و برتان نگاه می کنید و از خودتان می پرسید: من که بچه ای ندارم. چطور این سریال را تا آخرش نگاه کردم.

از حس خوبی که در مورد قهرمان بی شیله پیله ی داستان خواهید داشت هم هنوز چیزی نگفته ام. شما هم مثله من به این فکر افتاده اید که از این مدل سریال ها بیشتر ببینید؟

خوشبختانه تولید کنندگان سینمایی، مثله من و شما، عاشق تصرف در دنیای ورای زمین هستند.

پس از این مدل فیلم ها و سریال ها کم نداریم. من لیستی از فیلم های مورد علاقه ام که با همین تم هستند آماده کرده ام.

بعضی هایشان در مورد مسافران فضایی است، بعضی در مورد مسافرانی که در کرانه های مرز های بی کران خیال سفر میکنند. اما خوبی این لیست این است که همه ی فیلم هایش تم ماجراجویی را دارد.

راه از این طرف است. با من باشید تا به دنیای خیالی این فیلم ها برویم …

The Expanse

سریال های شبیه مندلورین

خب. این فیلم علمی تخیلی در آمازون پرایم پخش شد. و داستان سفر های انسان به فضا و استعمار گری نسل بشر در فضا است. در واقع داستان این فیلم، داستان هزاران سال آینده ی بشر است که در آن انسان مریخ را مستعمره ی خود میکند.

و هزاران پایگاه در ستاره ها و سیاره های خارجی منظومه ی شمسی برای خود می سازد. ماجرای اصلی این فیلم هم در مورد این است که در هر کدام از این دنیاها قهرمانی وجود دارد و این قهرمان می خواهد تمام قدرت را از آن خودش کند.

فصل اول این سریال در مورد جو میلر است که بر روی سیارک کمر بند مانند زندگی میکند. ساکنین این منطقه در محلی بدون جاذبه بزرگ شده اند و به همین دلیل بدن هایی بلند و کشیده دارند.

و البته نمی توانند جاذبه ی زمین بر بدنشان را کنترل کنند. جو میلر کاراگاهی است که در این میان با مافیای فضایی در گیر می شود تا راز قتل زنی جوان به نام جولی ماو را کشف کند.

چند داستان در یک داستان 

در همین حال داستان بر روی افسر جیمز هولدن تمرکز خاصی دارد. او و تیمش با زمینی هایی که برای استخراج معادن مریخ و سیاره های مجاور آمده اند درگیر می شوند.

ساکنین منطقه ی سیارک کمربند مانند زبان خاص خودشان را دارند. مخاطب در ابتدا با شنیدن این زبان شگفت زده می شود. اما هر چه بیشتر در دنیای این فیلم فرو می روید درک زبانشان هم برایتان آسان تر می شود.

انگار زبانشان را یاد میگیرید. تصمیمات سیاستمداران زمینی برای ساکنین این مناطق خنده دار و غیر منطقی به نظر می رسد.

این قضیه با در نظر گرفتن تفاوت زمانی و کند بودن امکان ارتباط با سیاره های دور تر خنده دار تر هم می شود ! دیدن این سریال یعنی غرق شدن در دنیایی جدید و پر از شگفتی.

FIREFLY

طرفداران این سریال هنوز هم برای کنسل کردن باقی فصل ها با فاکس درگیر هستند. در طول سال هایی که این سریال پخش می شد هر بار طرفداران بیشتری را به خودش جذب میکرد.

هر چه باشد ماجراجویی های کاپتان مالکوم و تیم سرینیتی از واجبات روزگار است. سریال از خیلی از فیلم های هم دوره ی خودش سر تر بود.

در سال 2003 به خاطر جلوه های ویژه فوق العاده برنده ی جایزه ی امی شدند. دنیای این فیلم دنیایی خاص است.

حتی زبان و فرهنگ این دنیا هم خاص است. بیننده با دیدن قسمت های اول این حقیقت را می فهمد. و همین هم جذبش میکند.

این مینی سریال، داستان گروهی به نام سرینیتی است که در ازای حمل محموله پول دریافت میکنند. راحت تر بگویم. سرینیتی یعنی گروهی از قاچاقچیان.

متاسفانه گروه دستمزد خودش برای انتقال یکی از محموله ها را دریافت نمیکند.

و در نهایت به این فکر می افتد که آدم هم جا به جا کند. در بین این مسافران ریور و برادرش، سیمون، هم هستند.

در نهایت مشخص می شود که ریور بچه ای سوپر باهوش است و به همین دلیل در آزمایشگاه های خصوصی دولت مورد آزمایش قرار می گرفت. برادرش سیمون هم او را از آنجا نجات می دهد.

آنها در حال فرار از دست سازمانی هستند که خود کاپیتان مالکوم هم در گذشته با زور گویی هایش می جنگیده. و سرانجام مجبور به عقب نشینی شده.

دیدن این فیلم را به شما توصیه میکنم. این مینی سریال در عین کوتاه بودن دنیای جدید را به شما معرفی میکند. خیلی از طرفداران با فهمیدن اینکه سریال تمام شده متعجب شدند. مگر می شود سریال به این خوبی به این زودی تمام شود؟ 

The Boys

سریال های شبیه مندلورین

خب شاید از آن دسته آدم هایی باشید که بعد از خواباندن بچه ها دنبال فیلم های عجیب و غریب و کمی هم ترسناک می روند. پس بهترین فیلم ممکن برای شما همین است.

فیلمی پر از ابر قهرمان ها که هر کدام برای به دست آوردن سود و نام و نشان با آن یکی در حال جنگ است. دیدن اینکه انسانهایی با قدرت خدایان چه کارهایی از دستشان بر می آید کمی ترسناک است. اما به دیدنش می ارزد.

در این فیلم ابر قهرمان ها توسط کمپانی به نام ووت خریداری می شوند. برای کمپانی ها کار می کنند. اما پشت چهره ی مردمی و کاری این ابر قهرمان ها انسان هایی با قلب هایی سنگی و شخصیت هایی خودخواه نهفته است.

همین جاست که اکیپی به نام «بویز» وارد عمل می شود و کارها را در دست میگیرد. این گروه ابر قهرمان های شیطان صفت را تعقیب میکند و می کشد ! اما همه ی ابر قهرمان ها که کشتنی نیستند. هستند؟

بیشتر جذابیت این فیلم در این است که ابر قهرمان ها چطور قربانیان بی گناه خود را پیدا میکنند و میکشند .

در نهایت فیلم شما را به فکر فرو می برد و به این نتیجه می رسید که واقعا چند تا از این به اصطلاح ابرقهرمان ها واقعا قهرمان هستند؟ همه  برای دیدن فصل دوم لحظه شماری می کنند.

چون این سریال ارزش ساختن فصل دوم و چندم را دارد.

Killjoys

سریال های شبیه مندلورین

این فیلم یعنی داستان شکارچیان فضایی که از یک سیاره به سیاره دیگر می روند. منتقدان در فصل اول می گفتند این سریال کاراکتر های درست و حسابی ندارد. اما بینندگان اینقدر از این سریال خوششان آمد که تا به حال 5 فصل طوفانی از آن ساخته شده.

هر کسی که یک قسمت از این سریال را ببیند عاشق این می شود که هر چه بیشتر از دنیای علمی تخیلی کیلی جویز سر در بیاورد.

سریال، داستان سه شکارچی را به تصویر میکشد که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. قدرت های خاص این سه شکارچی موجب می شود هر کدام با روش های خاص قربانیان خود را شکار کنند.

آنها عضو سازمانی هستند که در آن همکاری با هر سازمان و سیاره و دولت دیگری جرم محسوب می شود . اما وقتی حرف گذشته در میان باشد همه چیز سخت تر می شود.

اگر مایلید از ادامه ی داستان سر در بیاورید دانلودش کنید. فاصله ی شما از دنیای کلی جویز به اندازه یک کلیک است.

Westworld

سریال های شبیه مندلورین

وست ورلد دنیای نه چندان دور آینده ماست. دلوس شهری است که میزبان هایی رباتی دارد. میزبان هایی که اگر بلیط داشته باشید شما را به پارک ها راه می دهند. و در آن پارک ها می توانید تمام دنیا را ببینید.

ستاره های این سریال اچ بی او از تعداد انگشتان دست هم بیشترند. از ایوان ریچل بگیرید تا آنوتونی هاپکینز. در پایان فصل اول دنیای شما هم مثل دنیای بازیگران وست ورد خواهد لرزید.

مهمانان دلوس می توانند در پارک ها هر کاری که دلشان می خواهد بکنند و هیچ عواقبی هم منتظرشان نیست! رفتارهای سادیسمی در این سریال کم نیست. پس موقع تماشای این سریال باید آمادگی هر چیزی را داشته باشید.