سریال های 2019 !بدون شک یکی از سریال هایی که در سال 2019  بی صبرانه منتظر شروع آن هستیم فصل آخر سریال بازی تاج وتخت (Game of Thrones) است بعد از آن می توانیم به سریال Stranger Things که فصل سوم آن آغاز می شود ، اشاره کرد.اما با این حال در لیست سریال هایی که در سال 2019 منتظر پخش شدن آن ها هستیم فقط اژدها ها و دموگرگان ها جای ندارند .شما در فصل 2019 منتظر شروع کدام سریال ها هستید ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید 


1-Deadly Class/سریال جدید

سریال های 2019

 این سریال جدید در 18 ژانویه از شبکه HBO پخش خواهد شد.داستان سریال در مورد اتفاقات دهه 80 میلادی است. که پسر بی خانمانی به نام مارکوس که به یک مدرسه خصوصی نخبگان راه پیدا می کندو با مشکلاتی اخلاقی در گیر می شود و….


2-True Detective/فصل سوم

سریال های 2019

فصل جدید این سریال در 13 ژانویه از شبکه HBO پخش خواهد شد.داستان این سریال جنایی و پلیسی است و شما در هر فصل از این سریال با داستانی جدید آشنا می شوید .


3-The Umbrella Academy/سریال جدید

سریال های 2019

این سریال جدید در تاریخ 15 فوریه از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.داستان این سریال ابر قهرمانی ، در مورد ابر قهرمان هایی است که به صورت غیر عادی به دنیا آمده اند و تحت سرپرستی فردی به نام رجینالد هارگریوز  در می آیند ، اما پس از کشته شدن رئیس خود به طور ناگهانی ومشکوک  آن ها تصمیم می گیرند که راز این قتل را برملا سازند و…


همچنین بخوانید :

بهترین سریال های 2018 که حتما باید آن ها را ببینید !

10 سریال با پایانی نامفهوم و راز آلود

5 سریال با داستان جنایی واقعی که حتما باید آنها را تماشا کنید !

با 10 شخصیت منفور تلویزیونی در جهان آشنا شوید !

سریال Fast & Furious توسط شبکه نتفلیکس در حال تولید است


4-Chilling Adventures of Sabrina/فصل دوم

سریال های 2019

فصل جدید این سریال در 5 آوریل 2019 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.داستان سریال در مورد دختری به نام سابرینا است که قصد دارد راه درست برای زندگی اش را انتخاب کند.و با توجه به رویدادهای فصل اول این گونه پیش بینی می شود که او در نهایت مسیر درست را انتخاب کرده است و…


5-Game of Thrones /فصل آخر

سریال های 2019

فصل آخر این سریال در ماه آوریل از شبکه HBO پخش خواهد شد.بدون شک همه تا حدودی با داستان این سریال زیبا و هیجان انگیز آشنا هستید در غیر این صورت دیدن این سریال را به شما پیشنهاد می کنیم.


6- Stranger Things/فصل سوم

سریال های 2019

فصل سوم این سریال در تابستان سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.داستان این سریال  در مورد دنیاهای موازی است و اتفاقات عجیبی که در  شهر خیالی هاوکینز می افتد.


7- Peaky Blinders/فصل پنجم

سریال های 2019

هنوز اطلاعات درستی از زمان پخش فصل پنجم این سریال درسال 2019 دست نیست.پیکی بلایندرز نام گروهای رومانیایی خشن به سرپرستی توماس شلبی است که تمام اعضای این گروه از یک خانواده هستند.توماس شلبی برادر دوم خانواده است اما به دلیل درایت و هوش بالا او او مدیریت گروه را بر عهده دارد ودر آمد آن ها از طریق شرط بندی های غیر قانونی در مسابقات اسب دوانی ،فروش مشروبات قاچاق ،اخاذی و بدست می آیدو….


8-Black Mirror/فصل پنجم

سریال های 2019

هنوز اطلاعات درستی از زمان پخش فصل پنجم این سریال در  سال 2019 در دست نیست.در فصل های ابتدایی این سریال ما شاهد تاثیرات مخرب تکنولوژی بر زندگی مردم در آینده ای نزدیک بودیم، آینده ای مضحک و مالیخولیایی !!! اما در فصل های بعدی که توسط نتفلیکس تولید و پخش شد، ما شاهد تغییرات داستان با زاویه دیدی مثبت به تکنولوژی بودیم !


9-Locke and Key/سریال جدید

سریال های 2019

این سریال جدید در سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.داستان این سریال ترسناک و فانتزی در مورد خواهر و برادرانی است که در خانه شان یک کلید جادویی پیدا می کنند و این کلید قدرت زیادی به آن ها می دهد.و نیروهای اهریمنی در پی بدست آوردن کلید هستند و… 


10-Dark/فصل دوم

سریال های 2019

فصل دوم سریال Dark در سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.داستان این سریال در ارتباط با گم شدن مرموز دو نوجوان است که بعد از جستجوی زیاد پلیس ها جسدی نوجوانی در جنگل پیدا می شود. اما نکته جالب همینجاست و با این اتفاق تمام معادلات شما به هم می ریزد. این جسد متعلق به هیچ یک از دو کودک گمشده نیست بلکه جسد متعلق به نوجوانی است که به نظر می رسد در سال 1986 گم شده و حالا جسدش که فقط چند روز از زمان مرگش می گذرد در سال 2019 پیدا شده است!!!


11-Lucifer/فصل چهارم

سریال های 2019

فصل چهارم این سریال در سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.داستان این سریال پلیسی -جنایی در مورد شیطانی است که از تاج و تخت خود در جهنم استعفا می دهد و به شهر لس آنجلس می آید و…


12-Crown/فصل سوم

سریال های 2019

فصل سوم این سریال در سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.این سریال درام در مورد داستان زندگی و سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلیس است .


13-Mindhunter/فصل دوم

سریال های 2019

فصل دوم این سریال در سال 2019 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.داستان این سریال به کارگردانی دیوید فینچر درباره داستان دو مامور FBI هولدن فورد و بیل تنچ را روایت می کند که در اواخر دهه 70 میلادی اقدام به مصاحبه با قاتلان سریالی می کنند و بر این عقیده هستند که روانشناسی جنایی و بررسی دلیل قتل ها بسیار مهمتر است زیرا یک قاتل ذاتا قاتل به دنیا نیامده و هر کسی می تواند بسته به شرایط تبدیل به یک قاتل زنجیره ای شود و..


پایان قسمت اول ….