سلام و سلام ویژه به طرفداران سریال و باز هم سلام ویژه خدمت طرفداران سریال supernatural. چقد پیچیده شد. اشکال نداره خدا بزرگه. خبر خوبی برای شما دوستان عزیز دارم و اونم اینه که اینجوری که بوش میاد، قراره سوپرنچرال تو پاییز بعدی دوباره برگرده. فصل پونزده. خب سوپر نچرال سریال خوب و لنگه ای هست و طرفدار هم زیاد داره. من خودم به شخصه طرفدار سریال های این مدلی ام. ماورا طبیعه. اصلا اسمش آدمو میاره. با ما همراه باشید.

در اطلاعیه شبکه ی CW برای برنامه 2020-2021 خود ، اعلام شده که قرار است سریال  Supernatural در پاییز برگردد. اما این تنها در صورتی خواهد بود که شبکه بتواند فصل 15 و آخرین فصل را به روشی که همیشه در نظر گرفته شده بود پایان دهد. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، Supernatural تنها سریالی خواهد بود که فصل 2019-2020 خود را همانطور که در ابتدا نوشته شده بود به پایان رساند. این بدان معناست که هفت قسمت شگفت انگیز قرار است در پاییز پخش شود. در زمان نوشتن فیلمنامه، دو قسمت پایانی فیلمبرداری نشده بودند.

نکته قابل توجه این است که شبکه ی CW امیدوار است که فیلمبرداری را “جایی در سپتامبر” از سر بگیرد. تولید سریال supernatural باید در اواخر تابستان یا اوایل پاییز دوباره شروع شود تا به هدف خود که پخش این سریال در پاییز است برسند. با این حال ، اگر این امکان پذیر نباشد ، قسمتهای آخر دوباره برنامه ریزی می شوند. مارک پدوویتز ، مدیرعامل شبکه ی CW توضیح داد: “همه می خواهند 15 سال راه درست را تمام کنند. ما منتظر خواهیم ماند. ما خیلی به این موضوع وابسته هستیم و نسبت به آن وسواس نشان میدهیم.”


همچنین بخوانید: سوالی درباره سریال مانی هیست ؛ سارقین چرا نقاب سالوادور دالی دارن؟


در فصل آخر سریال سوپر نچرال، ستارگانی چون Jensen Ackles ، Jared Padalecki ، Misha Collins and Alexander Calvert ایفای نقش می کنند.


سوپر نچرال طرفدار داره اینجا یا نه؟ زود باشین حاضری بزنین.