قهرمانانمان برای فصل دوم سریال umbrella academy باز می گردند! نتفلیکس صبح دوشنبه از طریق ویدئویی اعلام کرد که گروه قهرمانان ragtag قرار است در تاریخ 31 ژوئیه به میادین بازگردند. این سریال بر اساس کمیک های Dark Horse که توسط جرارد وای ساخته و نوشته شده است و توسط گابریل باو به نمایش در آمده است، بازیگرانی از جمله الن پیج، تام هاپر، دیوید کاستاچدا، امی راور-لمپمن، رابرت شیهان، آیدان گالاگر و جاستین اچ مین را در لیست بازیگران خود دارد. ریتو آریا، مارین ایرلند و یوسف گیتوود هم به ده قسمت جدید سریال پیوسته اند.


همچنین بخوانید: سریال supernatural در پاییز بر میگردد


 استیو بلکمن دوباره با نتفلیکس قراردادی امضا کرده. وی همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار جف اف کینگ، مایک ریچاردسون و کیت گلدبرگ فعالیت خواهد کرد. جرارد وایز و “گابریل با” تولید کننده های اجرایی هستند. سریال umbrella academy توسط UCP (تولید جهانی محتوا) برای Netflix تولید می شود.
اولین فصل این سریال در تاریخ 15 فوریه 2019  در رتبه ی سوم لیست محبوب ترین سریال های نتفلیکس برای سال 2019 قرار گرفت.

آکادمی آمبرلا یکی از سریالی هایی بود که در لیست 10 سریال برتر نتفلیکس در سال گذشته قرار گرفت و همچنین در لیست بهترین سریال های ابرقهرمانیبهترین سریال های ابرقهرمانی ما هم جای دارد. داستان سریال آکادمی آمبرلا، در سال 1989 اتفاق می افتد، جایی که 43 نوزاد به طور غیر قابل توضیح توسط زنان تصادفی و بدون ارتباط متولد می شوند که روز قبل هیچ علامتی از بارداری نشان نداشتند. هفت نفر توسط یک میلیاردر پذیرفته شده اند که آکادمی Umbrella را ایجاد می کند و فرزندان خود را برای نجات جهان آماده می کند. در فصل اول، دیدیم که شش عضو زنده مانده وقتی که از در گذشت پدرشان مطلع شدند، متحد می شوند. آن ها با هم کار کردند تا بتوانند رمز و راز پیرامون مرگ وی را حل کنند.


همچنین بخوانید:

تریلر سریال cursed منتشر شد؛ با زیرنویس فارسی تماشا کنید! 

ساخت سریال پرسی جکسون توسط دیزنی پلاس تایید شد