BAR سری جدید ساند بارهای جدید JBL در 4 مدل معرفی شد

JBL در نمایشگاه 2017 IFA برلین روزهای شلوغی را با معرفی محصولات جدید خود سپری کرد و مدتی زمان برد تا نوبت به سری جدید ساند بارهای JBL برسد. این ساند بار ها که با نام BAR series معرفی شدند دارای کیفیت پخش فوق العاده هستند همانطور که از برند JBL انتظار می رود و در 4 مدل مختلف با قیمت مختلف برای بازه گسترده از مصرف کنندگان تولید شده اند. همچنین دارای ابعاد مناسب برای ست شدن با سیستم خانگی و دکوراسیون داخلی منزل شما هستند.

جدا از اینکه این مدل ها دارای قدرت، قیمت، و سایز مختلف هستند، شما می توانید آنها را از چهار طریق مختلف به سیستم خانگی خود متصل کنید! بوسیله بلوتوث، HDMI ، کابل اپتیکال و AUX .یکی دیگر از مزیت های سری جدید این است که شما می توانید از طریق ریموت کنترل تلویزیون صدای آنها را تنظیم کنید و دیگر نیاز به دو کنترل ندارید.

این چهار مدل شامل The BAR STUDIOو BAR 2.1 و BAR 3.1 و BAR 5.1 می شوند که هر چهار مدل دارای تکنولوژی دالبی ساراند هستند. مدل  BAR STUDIO کوچکترین و ارزانترین این سری است و برای کاربرانی مناسب است که دارای فضای کوچکی هستند و یا به دنبال یک سیستم پخش حرفه ای با قیمت مناسب می گردند. در حالی که مدل BAR 2.1 و BAR 3.1 دارای قدرت بیشتر و ساب ووفر بی سیم هستند. مدل BAR 3.1 دارای ویژگی های جالب تری نیز است نظیر کانال مرکزی جداگانه برای وضوح صوتی بهتر (صدای شخص یا خواننده) و قابلیت پخش صدای 4K HDMI

قابل توجه ترین مدل این سری ساند بار BAR 5.1  که پرچم دار ساندبار های JBL است. دارای تمام ویژگی های مدلBAR 3.1 به اضافه توان خروجی  510 وات و قابلیت DTS که مطمئنا صدای قدرامندش فضای هر سالن و اتاقی را در بر خواهد گرفت.دارای اسپیکر های عقب قابل جدا شدن است که اسپیکر های عقبی با باتری قابل شارژ کار می کنند و حدود 10 ساعت عمر باتری آنهاست. نکته آزار دهنده این است که آنها تنها تا 10 ساعت عمر باتری دارند، اما به نظر می رسد که برای تماشای چند فیلم کافی باشد . همچنین این مدل برای برگزاری یک مهمانی بزرگ نیز نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

زمان و قیمت دقیقی برای این محصولات منتشر نشده است اما انتظار می رود از پاییز 2017 روانه بازار شوند.

در ادامه بخوانید : معرفی ساندبار وای فای ۴.۱ کاناله ال_جی LG Sh۷B