دوره ای برای کسانی که می خواهند این نرم افزار قدرتمند را یاد بگیرند

اگر شما هم مثل من نیازمند یاد گیری ویژگی های جدید ابلتون لایو 10 هستید.خبری خوبی براتون دارم! ابلتون در اقدامی جالب پلی لیستی از ویدیو های آموزشی برای ابلتون لایو 10 را در یوتیوب منتشر کرده است.سری ویدیو های آموزشی ابلتون لایو 10 یک فرصت خوب برای کسانی است که تا حالا با این نرم افزار آشنایی نداشتند اند.

گرچه این پلی لیست شامل آموزش ویژگی های جدید این DAW هست. اما آموزش هایی نظیر تنظیمات و اتصال کارت صدا، تنظیمات میدی، ذخیره پروژه ها و همچنین آموزش هایی برای استفاده از سینت جدید Wavetable و افکت های Echo و Pedal نیز در این پلی لیست موجود است.

این لیست پخش را نمی توان یک آموزش کامل برای این نرم افزار قلمداد کرد. اما اگر شما از کاربران تازه کار این نرم افزار هستید یا نیاز دارید دوره های بیسیک را دوباره مرور کنید این پلی لیست می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. همچنین یکی از قسمت های این ویدیو مربوط به آموزش ابتدایی Max For Live می پردازد گرچه زمان 5 دقیقه ای آن فقط بخش کوچکی از توانایی کلی این بخش را برای شما نمایان می کند.

این پلی لیست شامل 49 قسمت است که شما می توانید آن را از طریق سرویس یوتوب تماشا کنید.

نرم افزار آهنگسازی ابلتون لایو 10 دو روز پیش منتشر شد و شما می توانید آن را با توجه به نسخه ای که انتخاب می کنید از €79 تا €599 خریداری کنید. همچنین شما می توانید از نسخه  trial of Live 10 Suite به مدت 30 روز بصورت رایگان استفاده کنید.

در ادامه بخوانید :