دو مدل جدید و یک مدل بروز رسانی شده !

سنهایزر سه مدل هدفون جدید در نمایشگاه IFA در برلین معرفی کرد : دو عدد از این هدفون ها جدید هستند و یکی از آنها بروز رسانی یکی از مدل های قدیمی است و سنهایزر ادعا می کند این هدفون ها بهترین هدفون های موجود در بازار هستند!

در صدر این لیست مدل پرچم دار Momentum HD1 Free وجود دارد، مدل جدیدی در لاین فشن که کیفیت پخش بالایی نیز دارد، بر خلاف مدل های قبلی برای اتصال آنها از پلاستیک استفاده نشده و بجای آن از یک بند با کیفیت استفاده شده، در طرفین نیز درایور ها داخل بدنه پلاستیکی قرار گرفته اند، که یکی از آنها شامل کلیدهای کنترل پخش و میکروفون است.

سنهایزر سه مدل هدفون جدید را معرفی کرد
Momentum HD1 Free

هنوز اطلاعات دقیقی از این ایرفون دور گردنی بی سیم اعلام نشده ولی تا آنجایی که می دانیم این هدفون از بلوتوث 4.2 و تکنولوژی پخش AptX، و AAC پشتیبانی می کند. و به نظر می رسد تا 6 ساعت شارژ دهی دارد، همچنین این هدفون با یک کیف چرمی عرضه می شود، از قیمت این محصول اطلاعاتی در دسترس نیست اما به نظر می رسد قیمتی حدود 200 دلار داشته باشد.

سنهایزر سه مدل هدفون جدید را معرفی کرد

دو ویژگی جالب دیگر در این هدفون وجود دارد : بند دور گردنی با یک کلیک کوچک در پشت قابل کوتاه شدن است و دیگری اینکه پشت ایر بادها مگنت وجود دارد و شما می توانید آنها را به هم متصل کنید و از تاب خوردن آنها بر روی گردن جلو گیری کنید این قابلیت در ایرفون های وایرلس BeatsX نیز وجود دارد.

 

سنهایزر سه مدل هدفون جدید را معرفی کرد
CX 7.00BT

مدل دوم ایرباد CX 7.00BT است که همانند اکثر ایرفون های دور گردنی از یک بدنه پلاستیکی بهره می برد، اما ویژگی اصلی این هدفون مقرون به صرفه بودن آن است همانند سایر محصولات لاین CX ، قیمت این هدفون هنوز مشخص نیز اما به نظر می رسد قیمتی حدود 50 تا 90 دلار داشته باشد.

کمپانی سنهایزر می گوید این هدفون عمر باطری 10 ساعته دارد و ظرف یک ساعت و نیم شارژ کامل می شود، سایر ویژگی های این هدفون پشتیبانی از بلوتوث 4.1 و تکنولوژی apt-X برای پخش صدا با کیفیت بالا است.

هر دو مدل CX 7.00BT و Momentum HD1 قرار است از ماه اکتبر روانه بازار شوند.

سنهایزر سه مدل هدفون جدید را معرفی کرد
IE 80 S

و آخرین هدفون معرفی شده IE 80 S، هدفون با قابلیت کاهش نویز و با سیم سنهایزر است که در واقع مدل بروز رسانی شده هدفون 396 دلاری IE 80 است. هنوز مشخص نیست این هدفون از لحاظ کیفیت پخش نیز بروز رسانی شده یا خیر ، اما این هدفون از لحاظ ظاهری تغییرات بیشتری داشته است وزن آن سبک تر شده و طراحی آن نیز برای فیت بودن داخل گوش بسیار مناسب تر شده است برخلاف مدل اصلی که ظاهری قدیمی داشت و سایز آن کمی بزرگ بود.

همانند دو مدل بالا هنوز قیمت این هدفون مشخص نشده است اما قرار است از اواسط ماه آینده روانه بازار شود.

در ادامه بخوانید : سنهایزر به هر کسی اجازه ضبط صدا ۳D بر روی گوشی های هوشمند را می دهد