جدیدترین تریلر انیمه Sword Art Online: Alicization – War of Underworld Part 2

درود بر شما دوستان انیمه‌ای و غیرانیمه‌ای گرامی! امروز در بخش انیمه در خدمت شما هستیم. تا با خبری دیگر از دنیای انیمه حال و احوالات شما را بهتر کنیم. این خبر، انتشار سومین تریلر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization می‌باشد. که بسی طرفداران سری هنر شمشیرزنی آنلاین Sword Art Online از جمله خودم را خرسند ساخت.

طی هفته گذشته سومین تریلر انیمه Sword Art Online: Alicization – War of Underworld منتشر شد. این تریلر به نسبت تریلرهای قبلی نیمه نهایی Sword Art Online Alicization طول بیشتری داره. مخاطب نیز اطلاعات بیشتری از ورود شخصیت‌های قدیمی به دنیای زیرین تا بزرگ‌ترین نبردی که تابحال در دنیای زیرین شکل گرفته، رو شاهد خواهد بود.


همچنین مطالب زیر رو پیش از سومین تریلر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization حتما مطالعه کنید.


نکاتی که علاوه بر سومین تریلر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization بهتره در تمام مطالب مجله وارونه به خاطر داشته باشید.

۱_ در صورت علاقه، شما می‌تونید از اینجا به کانال نماشای ما مراجعه و دنبالش کنید. تا علاوه بر دسترسی به ویدیوهای قرار گرفته در مجله اینترنتی وارونه، به سایر ویدیوهای جالب ما و ویدیوهایی که خودتون درخواست می‌کنید، دسترسی داشته باشید. همچنین حواستون به بخش‌ اعلانات سایت باشه که خیلی مهمه. نوتیفیکیشن سایت رو هم فعال کنید که اطلاع‌رسانی بهتر انجام گیرد.

۲_ در هنگام نظر دادن در هر مطلبی، در مجله وارونه، خواهشمندم که از تبلیغ و نام بردن سایر سایت‌های فارسی و مخصوصاً عمل ناپسند اسپویل و بحث‌های بی‌خود خودداری کنید. تا مجبور به پاسخ صریح این اعمال نباشیم.

۳_ در هنگام مطالعه، چشمتون رو از صفحه برندارید. مگر هر ۲۰ دقیقه و به مدت ۲۰ ثانیه تا تو این گرونی به دکتر و عینک نیاز نداشته باشید.

با قبول داشتن کلیه نکات بالا، بدون معطلی بریم سراغ سومین تریلر نیمه چهارم Sword Art Online Alicization


Sword Art Online: Alicization – War of Underworld 2nd Season

اخبار انیمه هفته سوم فروردین ماه ۱۳۹۸

برگرفته از: رمان کوتاه
نویسنده رمان کوتاه: Reki Kawahara
استودیو: A-1 Pictures
ژانرها: اکشن، عاشقانه، بازی، ماجراجویانه، فانتزی
تعداد قسمت: ۱۱
گروه سنی: نوجوانان
تاریخ شروع پخش: شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تریلر جدیدی که در انتهای همین خبر مشاهده خواهید کرد. علاوه بر داشتن مروری کوتاه بر اتفاقات افتاده! تم اپنینگ جدید انیمه با عنوان ANIMA از ReoNa را به نمایش می‌گذارد. همچنین ما هیچگونه ضعف بزرگی رو در انیمیت مشاهده نمی‌کنیم. گرچه باید صبر کرد و دید که این فصل چگونه خواهد توانست یاد Sword Art Online را زنده نگه دارد.

Opening
“ANIMA” by ReoNa
Ending
“I will…” by Eir Aoi

بیایم مروری بر اطلاعات پخش SAO داشته باشیم. پخش نیمه چهارم انیمه Sword Art Online Alicization درست زمانی شروع می‌شود. که پخش نسخه دوبله انگلیسی Sword Art Online Alicization War of Underworld از Toonami به پایان رسیده است. این زمان بندی واقعاً جای تشکر داره. علاوه بر این با توجه به توجه به آخرین جزئیات منتشر شده. قرار است نیم‌فصل پایانی دارای یازده قسمت باشد.

البته این یازده قسمت، فقط شامل قسمت‌های اصلی نیمه چهارم هنر شمشیرزنی آنلاین ارمغانگر صلح می‌باشد. یعنی قسمت ویژه‌ای که در شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ پخش می‌شود. به همراه قسمت خلاصه‌ای که در شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ پخش می‌شود. را شامل نمی‌شود. بدهی است که همچون نیمه قبلی، ما شاهد بررسی انیمه Sword Art Online Alicization در مجله وارونه خواهیم بود.

که شما برای مطالعه تمام بررسی‌های Sword Art Online Alicization می‌توانید اینجا کلیک کنید. اما قبلش حتماً سومین تریلر انیمه Sword Art Online: Alicization – War of Underworld رو تماشا کنید. نظراتت خودتون رو هم با ما به اشتراک بگذارید.

تمامی دوستانی هم که علاقه به همکاری در بخش انیمه، سایر بخش‌های مجله وارونه و یا بحث شیرین تبلیغات دارند. میتونند از طریق بخش نظرات یا ایمیل info@varune.com با ما تماس‌های لازم را برقرار نمایند.

منتظرتون هستیم، پس منتظرمون باشید