این سینتی سایزر جیبی شبیه گیم بوی است، اما می تواند با کیفیت ترین صدایی را که با به حال طراحی شده تولید کند!

باب میلر توسعه دهنده آمریکایی، سینتی سایزر جیبی را طراحی کرده که می تواند تبدیل به یک ابزار محبوب برای صدا سازانی شود که علاقه ای شدیدی به کیفیت صدای THX یا THX “Deep Note” sound دارند. فرمت صوتی که برای 35 سال استاندارد صوتی سینما و فیلم های سینمایی بوده! و حالا سینتی سایزر جیبی Deep Synth با ابعاد کوچکش می تواند صدایی با این کیفیت را تولید کند.

باب میلر سینتی سایزر جیبی Deep Synth را با الهام از گیم بوی و کنسول 1Bitsy 1UP طراحی کرده است. با وجود سایز کوچک این سینت دستی می تواند صدای 30-voice را تولید کند که این کیفیت صوتی در 4 دهه اخیر به واسطه سینما تبدیل به یک فرمت جهانی شده است.

[aparat id=”mYt4e”]

در ادامه نسخه اصلی صدای THX Deep Note را گوش کنید

[aparat id=”RFLkA”]

پلتفرم 1Bitsy-1UP از یک گیم بوی بسیار پیشرفته تر است، بنابراین شما نمی توانید با هک کردن کنسول نینتندو قدیمی خود به نتایج مشابه ای برسید! البته این پلتفرم منبع باز است از این رو شما نیز می توانید سینت جیبی خود را بسازید.(البته بعد از اینکه سینتی سایزر جیبی Deep Synth مراحل اولیه ساخت را سپری کند)

شما می توانید نحوه ساخت این سینت توسط میلر را از اینجا مطالعه کنید، و می توانید کد های این پروژه را از Github دریافت کنید.

 

در ادامه بخوانید »

OP-Z سینتی سایزر صوتی تصویری Teenage Engineering بصورت رسمی معرفی شد

DUDE میکسر سایز جیبی از Bastl Instrument برای سینت های سایز جیبی شما !

معرفی سینتی سایزر ماژولار پازل شکل Polytik