جدیدترین سینت بهرینگر یک اینسترومنت نیمه ماژولار مقرون به صرفه است

سینتی سایزر نیمه ماژولار Neutron بهرینگر جدیدترین محصول این کمپانی متخصص دیوایس های مقرون به صرفه، قرار است با قیمت 299 دلار در ماه آپریل 2018 منتشر شود. این سینت ماه گذشته معرفی شد و حالا با توجه به گزارشات قرار است تا دو ماه دیگر روانه بازار شود.

 سینتی سایزر نیمه ماژولار Neutron بهرینگر دارای 32 ورودی و 24 پچ (patch) خروجی است و دارای ویژگی های نظیر sample و hold وLFO و delay می باشد. کمپانی ادعا می کند delay یک delay چند مرحله ای آنالوگ است که بر اساس تکنولوژی bbd یا (Bucket Brigade Delay) ساخته شده است.

سینتی سایزر نیمه ماژولار Neutron بهرینگر

یکی دیگر از ویژگی های این سینتی سایزر نیمه ماژولار، طراحی خاص و اورجینال آن است. کمپانی در سال گذشته محصولاتی را تولید کرد که طراحی آنها مشابه و کلون سینتی سایزر های کمپانی های دیگر نظیر مووگ بود مدل هایی نظیر : Moog Model D و Oberheim OB-Xa.

بر اساس لیست مشخصات منتشر شده در Synthtopia، نوترون همچنین دارای ویژگی های کاربردی مانند attenuators multiples ،slew rate limiter و summers در کنار حالت پارافونی برای کنترل هر دو اسیلاتور به صورت مستقل، مدار overdrive و کنترل منحنی پهنای پالس / tone است.

بهرینگر  دو روز پیش (7 فوریه) در یک پست گفت: “ما بازخوردی های مثبت زیادی در مورد نوترون دریافت کردیم که این موضوع باعث می شود ما با اعتماد به نفس برای تولیدات بیشتر اقدام کنیم.”

“ما نسبت به رقبای خود بسیار متفاوت عمل می کنیم و به همین دلیل قیمت های محصولات ما بسیار مقرون به صرفه است. ما قیمت محصولات تولیدی را از پایین تا بالا بررسی می کنیم. این بدان معناست که هرچه حجم تولید بیشتر باشد، هزینه تولید محصولات کمتر خواهد بود.

در ادامه بخوانید :