سینت / کیبورد Osmose با قیمت 1079 دلار پیش فروش می شود!

سینتی سایزر و کیبورد Osmose ، محصول جدید کمپانی Expressive E معرفی شد. محصولی که شباهت های زیادی با  کیبورد Seaboard داره ، البته این کیبورد برخلاف کیبورد رولی از کلید های کلاسیک استفاده میکنه که برای کیبورد پلیر های سنتی ممکنه جذاب تر باشه.

در حالی که Osmose طراحی شبیه کیبوردهای استاندارد داره (البته با کلید های کشیده تر) ، قادر به تشخیص حرکات مختلف دست مثل » تپ کردن / Tap، لرزش / Shake و Sturm و … هستش. که خب این قابلیت نواختن و آهنگسازی رو به شدت ساده تر میکنه.

همچنین بخوانید »

سینتی سایزر و کیبورد Osmose بوسیله موتور صوتی قدرتمند Haken Audio یعنی EaganMatrix sound engine قادر به تولید صداهای قدرتمند و غنی هستش. این موتور صوتی توانایی ترکیب سنتزهای دیجیتال مختلف مثل additive, subtractive, FM, virtual analog, granular و spectral synthesis رو داره.

نکته جالب راجع به این محصول اینکه اگه حال نکردین از سینتی سایزرش استفاده کنید میتونید به راحتی کیبورد رو به هر سخت افزار و نرم افزاری متصل کنید و از Osmose به عنوان میدی کنترلر استفاده کنید. همچنین این کیبورد قابلیت  (MIDI Polyphonic Exprssion (MPE رو داره که به این معنی از قابلیت های حرکتیش (physical gestures) میتونید در تمامی سخت افزار ها و نرم افزار هایی که از این ویژگی پشتیبانی میکنن بهره ببرید.

برای بزرگ شدن عکس ها کلیک / تپ کنید!

کیبورد Osmose از همین حالا با قیمت 1,079 دلار برای پیش خرید قابل دسترس هست و زمان تحویل تابستان 2020 اعلام شده.

در ادامه بخوانید » سینتی سایزر Deluge محصولی یکپارچه برای ساخت موسیقی