کمپانی هلندی Tasty Chips Electronics کمپین کیک استارتری برای محصول جدید خود سینتی سایزر GR-1 Granular به راه انداخته و قصد تولید و فروش این سینت را با قیمت 849 یورو دارد.

سینتی سایزر GR-1 Granular یا سینت دانه ای در واقع سینتی سایزری است که از بخش های بسیار کوچک سمپل برای تولید صدا بهره می برد و نحوه عملکرد آن بر اساس نرم افزار می باشد که در یک کیس آلومینیومی پک شده و دارای یک صفحه نمایشگر رنگی TFT است.

سینتی سایزر GR-1 Granular

شما می توانید از این سینت به صورت جداگانه و یا با اتصال میدی کیبورد بهره ببرید ، GR-1 دارای کلید، ناب و اسلایدر برای تغییر و توییک پارامترها است. همچنین در پشت دستگاه خروجی صوتی، خروجی CV برای اتصال به سیستم های ماژولار ، خروجی هدفون ، و 4 پورت USB برای اتصال حافظه USB فلش و یا کارت صدا موجود است.

در قسمت موتور صوتی GR-1 از یک اوسیلاتور 16 صدا پلی فونیک قدرتمند بهره می برد که به شما امکان تولید صداهایی با کیفیت بسیار بالا را می دهد و از آن می توانید برای ساخت صداهایی نظیر ساند اسکیپ، پد، تکسچر، درون و … بهره ببرید.

جدا از مشخصات بالا GR-1 دارای کنترل های مخصوص انولوپ ADSR ، افکت،  دو LFO با قابلیت تعیین و 4 بانک برای ذخیره 8 پری ست است. همچنین قابلیت تشخصی و خواندن فرمت های مختلف صوتی سمپل ها از طریق USB را دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه Kickstarter این سینت مراجعه کنید.

در ادامه بخوانید : softPop سینتی سایزر جدید و آنالوگ کمپانی Bastl