با الهام از سینتی سایزرهای Wavestation دهه 90 و سینت های ماژولار !

کرگ جدیدترین محصول خودش را برای سال 2020 معرفی کرد. سینتی سایزر Korg wavestate که در واقع یک سیکونسر موج دیجیتال / digital wave sequencer هستش.

این سینتی سایزر 800 دلاری بر اساس سینتی سایزرهای Wavestation دهه 90 کرگ طراحی شده. سینتی سایزر Korg wavestate از تکنیک جدیدی برای ترکیب یاسنتز صدا استفاده میکنه که بهش میگن wave sequencing ! در این روش سمپل ها به لطف گزینه vector synthesis به صداها و الگوهای جدید تبدیل میشن.


همچنین بخوانید »


 

با توجه به گفته های کمپانی کرگ این سینت از ابتدا طراحی شده و برای طراحیش هم از سینتی سایزرهای ماژولار ، گروو باکس و ترکیب های الگوریتمی الهام گرفته شده. این سینت داری ویژگی hands-on control برای LFO ، فیلترها و افکت ها هستش، همچنین دارای ویژگی به اسم dice هست ابزاری برای رندومایز آسون و در نهایت کنترل جویستیکی هم یکی دیگه از ویژگی های کرگ wavestate هستش.

از لحاظ ظاهری سینتی سایزر Korg wavestate ظاهری شبیه سینتی سایزرهای  MINILOGUE XD و  MONOLOGUE داره به همراه 32 کلید و 6 گیگا بایت حافظه برای ذخیره سمپل ها و اطلاعات.

Korg wavestate از اواخر این ماه با قیمت 800 دلار وارد بازار میشه به احتمال زیاد تو نمایشگاه NAMM 2019 به نمایش گذاشته میشه.