در شب یلدا مانند خورشید بدرخشید !

شب یلدا چه بپوشیم؟؟؟ تنها 1 روز دیگر تا شب یلدا این جشن کهن ایرانی باقی مانده است.شب یلدا طولانی ترین شب سال است که همزمان با آن بلندتر شدن روزها در نیم کره شمالی آغاز می شود که به آن انقلاب زمستانی می گویند.ایرانیان و بسیاری دیگر از اقوام این شب را جشن می گیرند.واژه یلدا در لغت به معنای ولادت و تولد است.ایرانیان چندین هزار سال است که این شب را جشن می گیرند و تا سپیده دم با یکدیگر بیدار می مانند که تاریکی و نبود خورشید روحیه آنان را تضعیف نکند و با روشن شدن آسمان به رختخواب می روند.


همچنین بخوانید:

شب یلدا 97 چه بپوشیم؟

راهنمای استایل های زمستانی با پالتوهای اور سایز و بلند 


آیین شب یلدا یا چله دورهم جمع شدن وخوردن آجیل و شیرینی، میوه وهندوانه است.همه این میوه ها جنبه نمادین دارند و نشان از برکت، تندرستی، شادکامی و فراوانی هستند.همچنین انار و هندوانه نماد از خورشید در شب تاریک هستند.

شاید موضوعی که ذهن شما را بسیار برای این جشن کهن ایرانی درگیر کند این است که در  شب یلدا چه بپوشیم؟ اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب 4 استایل پیشنهادی را برای شما جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند در این جشن مانند خورشید بدرخشید.

1-استایل پیشنهادی اول

اگر می خواهید در شب یلدا هم شیک و هم راحت باشید پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک شلوار ساده مشکی همراه بایک بلوز زیبا و کفش های خاص است.اگر می خواهید درخشش شما چند برابر شود می توانید از گوشواره های بزرگ و براق استفاده کنید.


حتما بخوانید:استایل های پیشنهادی پاییزی با دامن


2-استایل پیشنهادی دوم

اگر ترجیح می دهید در شب یلدا از رنگ سیاه استفاده نکنید، پس پیشنهاد ما استفاده از رنگ های براق و روشن است. شما می توانید یک تاپ روشن را با یک شلوار به همان رنگ ست کنید و در مهمانی های خانوادگی خود بدرخشید.فراموش نکنید خورشید آن شب شما هستید.در این استایل می توانید از اکسسوری های براق نیز استفاده کنید.

3-استایل پیشنهادی سوم

اگر شما ترجیح می دهید در شب یلدا از پیراهن استفاده کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از یک پیراهن ظریف زنانه با اکسسوری متناسب با آن است.اما سعی کنید از اکسسوری های مات استفاده کنید تا شیک دیده شوید.اگر پیراهن شما بسیار ساده است شما می توانید با استفاده از یک کفش پر ادعا شیک بودن خود را چند برابر کنید.

4-استایل  پیشنهادی چهارم

شما می توانید در شب یلدا از یک دامن پولک دوزی همراه با یک بلوز حریر استفاده کنید.در ادامه می توانید استایل خود را با یک گوشواره پر ادعا به اتمام برسانید.

همچنین بخوانید:

بهترین پالتوهای زنانه ی سال که حتما عاشقشان خواهید شد!!!

با 17 نکته مهم که تمام مردان شیک پوش باید آن را رعایت کنند آشنا شوید !!!