رنگ ها و شخصیت شما !

رنگ های شیک پاییز 2017 در مورد ما چه می گویند ؟ این اطلاعات بسیار مفید در ارتباط با شخصیت شناسی رنگی به شما میدهد. اگر می خواهید خلق و خوی خود را تغییر دهید یا شخصیت  دیگران را تحت تاثیر قرار دهید این مطلب برای شما است.

1-رنگ قرمز نشان دهنده اعتماد به نفس

براق ،پر ادعا و قاطع همه این ها خصوصیات رنگ قرمز است .که در پاییز و زمستان امسال بسیار ترند می باشد.هنگامی که شما می خواهید یک تصویر قوی، پر انرژی و پر حرارت ایجاد کنید، یک لباس قرمز انتخاب خوبی است.

2-رنگ زرد برای احساس شادی بیشتر

با توجه به تحقیقات انجام شده، این رنگ باعث افزایش فشار خون و ضربان قلب می شود.زرد نیز یک رنگ بسیار خوش بینانه و رنگ امید و گرمی است.اگر شما نیاز دارید که خوشحال باشید ،پیشنهاد ما به شما پوشیدن یک پولیور زرد است.

3-رنگ زمرد سبز برای ثروتمند دیده شدن

رنگ ها و طرح های دهه 70 در پاییز و زمستان امسال خودنمایی می کند.رنگ زمرد سبز نیز یکی از این رنگ ها است.زمرد سبز همچنین نماد رفاه است.اگر بخواهید این پاییز و زمستان  یک تصویر ثروتمند ایجاد کنید، جادوی سبز زمرد ممکن است چیزی باشد که شما دنبال آن هستید.

4-رنگ صورتی نشان دهنده صمیمیت

مد رنگ صورتی سال 2000 هنوز پایان نیافته است.اگر چه این رنگ بسیار دخترانه است اما شما می توانید با استفاده از ترکیبات مناسب از این رنگ به راحتی استفاده کنید.علاوه بر آن رنگ صورتی باعث احساس صمیمیت می شود.

5-رنگ آبی کم رنگ برای داشتن آرامش

رنگ آبی نماد آسمان و دریا است.به همین دلیل تعجب آور نیست که رنگ آبی باعث احساس آرامش می شود.اما آیا این را می دانستید که رنگ آبی نشان دهنده اعتماد نیز هست ؟آبی انتخاب بسیار خوبی است هنگام رفتن به جلسه کسب و کار و یا هنگامی که شما نیاز به متقاعد کردن یک مشتری دارید.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید