به زودی، فیلم جدید دنیای سینمایی مارول، جاودانگان Eternals منتشر می شود و طرفداران این مجموعه، بسیار مشتاق دیدن این فیلم هستند. اخیرا لیست شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals تایید شده است. قرار است یک گروه ابر قهرمان قدرتمند و جدید معرفی شوند. و به دنبال آن، هنرپیشگان و ستاره های تازه ای به مارول می پیوندند. همچنین، تغییرات بزرگی نسبت به کمیک ها در راه هستند و در نتیجه طرفداران کمیک بوک ها هم منتظر دیدن اثر جدید استودیو مارول هستند.

به همین مناسبت، در این مطلب قصد داریم نگاهی به شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals داشته باشیم. همچنین، نگاهی به بازیگران آنها و نقش‌شان در داستان فیلم خواهیم داشت. با مجله وارونه همراه باشید.

شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

13/ تنا

تنا شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

طرفداران مارول از اینکه هنرپیشه مشهوری مثل آنجلینا جولی به ام سی یو می پیوندد، بسیار هیجان زده و خوشحال هستند. آنجلینا جولی، قرار است در فیلم اترنالز، نقش تنا را بازی کند. تنا را با الهه یونانی، “آتنا” اشتباه نگیرید؛ هر چند شباهت نام این دو نفر جالب است. در کمیک ها، گروه جاودانگان با خدایان متحد شدند و قبول کردند نمایندگان آنها روی زمین باشند. هر چند ممکن است در فیلم ها، به قضیه اتحاد جاودانگان با خدایان اشاره ای نشود. و در عوض، داستان به شکلی تعریف شود که انگار خود جاودانگان همان الهه های مردم یونان هستند.

تنا شخصیت مهمی در فیلم جاودانگان است. یکی از مهم ترین دلایلی که اهمیت او در داستان را مشخص می کنند، ارتباطی است که او با رهبر دشمنانشان دارد. 

مرتبط: بهترین فیلم های آنجلینا جولی

12/ سرسی

سرسی شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

احتمالا سرسی جما چان شخصیتی است که فیلم اترنالز بیشترین تمرکز را روی آن دارد. قلب او سرشار از عشق به انسان هاست و به نظر می رسد همین موضوع فرصت خوبی شده تا از سرسی به عنوان پلی بین انسان ها و اعضای گروه جاودانگان استفاده شود. در کمیک بوک ها، سرسی تقریبا شخصیت یکسانی دارد عشق او به انسانیت، حتی باعث شده ترجیح دهد بین آدم ها زندگی کند. البته در کمیک ها، شخصیت سرسی تغییرات بزرگی می کند و به یک شخصیت منفی تبدیل می شود. هر چند احتمالا در دنیای سینمایی مارول، او به عنوان پاک ترین و مهربان ترین عضو اترنالز به تصویر کشیده شود.

مرتبط: ترتیب تماشای فیلم های دنیای سینمایی مارول؛ ویدیو اختصاصی مجله وارونه 

11/ ایکاریس

ایکاریس شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

اگرچه به نظر می رسد تنا برای مدتی رهبر جاودانگان بوده، ولی از قرار معلوم ایکاریس – ریچارد مدن – در فیلم، جاودانه ها را هدایت می کند. مثل خیلی از اعضای گروه جاودانه ها، ایکاریس دارای داستانی پنهان پشت شخصیتش است که هنوز چیز زیادی از آن فاش نشده. ولی طبق اطلاعاتی که در دسترس هستند، می دانیم که ایکاریس قدرت هایی مشابه سوپرمن دارد. ایکاریس به عنوان یکی از قوی ترین جاودانه ها شناخته می شود. البته مثل اینکه ایکاریس در کمیک ها، بارها از نسخه سینمایی اش قدرتمند تر است.

10/ اسپرایت

اسپرایت شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

در فیلم اترنالز، لیا مک هیو، نقش اسپرایت را بازی می کند؛ شخصیتی که ثابت کرده جوانی به سن نیست و باید دل آدم جوان باشد! اسپرایت از لحاظ حقه بازی و ایجاد دردسر، شباهت های زیادی به لوکی دارد! او از دخالت در زندگی انسان ها لذت می برد و به نظر می رسد نسخه سینمایی او نیز از همین ویژگی ها برخوردار باشد.

جالب است بدانید از کاراکترهایی مثل پیترپن و پاکس (یکی از شخصیت های خلق شده توسط شکسپیر) برای خلق اسپرایت الهام گرفته شده است. نکته دیگر اینکه اسپرایت در کمیک ها به عنوان یک پسر معرفی شده بود؛ ولی حالا به عنوان یک دختر در دنیای سینمایی مارول حضور دارد.

همچنین بخوانید: چرا باید سریال لوکی را تماشا کنیم؟

9/ گیلگمش

گیلگمش شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

 گیلگمش، با بازی دان لی، از نظر فیزیکی قوی ترین عضو جاودانگان است. و احتمالا بی باک ترین. تاریخچه ای غنی پشت این شخصیت وجود دارد. با وجود اینکه خیلی ها گیلگمش را با هرکول یا بوولف اشتباه می گیرند، ولی او در واقع یکی از اساطیر سومر است. هر چند، از آنجا که فیلم Eternals وظایف سنگین و کارهای زیادی برای انجام دادن دارد، فکر نکنم وقت زیادی بماند تا این فیلم نگاه مفصلی به گذشته گیلگمش داشته باشد.

8/ کینگو

کینگو شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

کمیل نانجیانی کسی است که در فیلم اترنالز به کینگو جان می بخشد. کینگو در کمیک ها، عشق شدیدی به شهرت و توجه دارد. او سعی می کند راه های سامورایی شدن را یاد بگیرد تا بتواند در یک فیلم اکشن نقشی پیدا کند و بدرخشد. با این وجود، در تریلر فیلم جاودانگان، می بینیم که او یک ستاره بزرگ بالیوودی است و عطش شدید او برای شهرت، کمی بر طرف شده است. اما در ویژگی های شخصیتی او، تغییرات خیلی بزرگی نمی بینیم و رفتار سلبریتی وار و علاقه او به توجه همچنان سر جای خود قرار دارند!

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی

7/ فاستوس

فاستوس شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

معمولا در گروه هایی که در داستان ها می بینیم، یک مغز متفکر هم هست و حضور بسیار موثری هم دارد. فاستوس این نقش را برای جاودانه ها ایفا می کند. او برای اعضای گروهش، با استفاده از تکنولوژی وسایلی را ابداع کرده و در تریلر فیلم هم اشاره هایی به اختراعات او می شود. برایان تایری نقش فاستوس را در دنیای سینمایی مارول اجرا می کند.

مرتبط: بهترین سریال های مارول ؛ کدام سریال مارول ارزش تماشا دارد؟ 

6/ ماکاری

ماکاری شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

قدرت ماکاری، سرعت فرا انسانی اش است. این قدرت، تازه ترین و هیجان انگیزترین قدرت دنیای سینمایی مارول نیست؛ چرا که قبلا شخصیت های متعددی را با چنین قدرتی دیده بودیم. به هر حال، این موضوع، دلیل نمی شود که ماکاری کاملا تکراری باشد و هیچ چیز خاصی برای ارائه نداشته باشد. یکی از نکات جالب درباره این شخصیت فیلم جاودانگان، این است که او درست مثل اسپرایت، در کمیک ها یک شخصیت مذکر بوده ولی در فیلم جنسیت او عوض شده است.

5/ آجاک

آجاک شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

در کمیک های مارول، می بینیم که آجاک یک مبارز بسیار قدرتمند است و همچنین پیوندهایی با آزتک ها داشته است. همچنین او پیوند بین خدایان و بقیه جاودانه هاست و ارتباط این دو گروه، از طریق او ممکن می شود. با وجود اینکه آجاک در کمیک ها یک مرد است، ولی نقش او را در فیلم اترنالز، سلما هایک بازی می کند. پس یعنی آجاک سومین جاودانه ای است که جنسیت او در فیلم ها عوض می شود. تائید شده که آجاک در فیلم ها نیز نقش پل ارتباطی جاودانگان با خدایان را ایفا می کند؛ ولی سایر قدرت های او فعلا نامعلوم هستند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های تینیجری نتفلیکس 

4/ درویگ

درویگ شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

بری کوگان در فیلم اترنالز، وظیفه ایفای نقش یکی از پیچیده ترین شخصیت های این فیلم را به عهده دارد. و آن شخصیت، درویگ است. درویگ، پس از درگیری هایی که با سایر اعضای جاودانه ها داشت، گروه را ترک کرد و رسما خودش را از بقیه جدا اعلام کرد. احتمالش هست که در فیلم جاودانگان، او به گروه آنتاگونیست ها پیوسته باشد (هرچند اینکه او قلبا متحد چه کسی است یک راز است!). درویگ در کمیک ها، حتی بیشتر از نسخه سینمایی اش قدرت طلب و شیطانی به تصویر کشیده شده. و اعمالی مثل اعمال خشونت و شکنجه، و حتی اتحاد با تانوس در کارنامه اش دارد.

مرتبط: چرا موسیقی فیلم های مارول بسیار خسته کننده هستند؟ 

3/ دین ویتمن

دین ویتمن از شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

با وجود اینکه دین ویتمن یک جاودانه نیست، ولی شخصیتی است که طرفداران بیشتر از همه مشتاق دیدنش هستند. او یک انسان عادی است؛ که پس از رخ دادن سلسله حوادثی، به شوالیه سیاه تبدیل می شود. شوالیه سیاه مارول، توسط کیت هرینگتون روی پرده های سینما نمایش داده می شود. کیت هرینگتون و ریچارد مدن، هر دو از ستاره های سریال گیم آف ترونز بوده اند. و حالا پیوستن این دو هنرمند به دنیای سینمایی مارول، آن هم دقیقا همزمان، اتفاق خوشحال کننده ای است.

2/ کرو

کرو شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

کرو رهبر گروه شرورهای فیلم اترنالز Eternals است و به نظر می رسد که آنتاگونیست اصلی این فیلم باشد. هنوز مشخص نیست که چه کسی صداپیشگی این شخصیت را بر عهده گرفته؛ ولی خیلی ها فکر می کنند احتمالا صداپیشه کرو دن استیونز است. در مقایسه با کمیک ها، ظاهر کرو بسیار بسیار متفاوت است؛ به طوری که کرو در فیلم اترنالز در کنار کرو در کمیک ها، شبیه یک آدم فضایی است! در کمیک ها، کرو با ثنا در ارتباط است و هنوز معلوم نیست علت این قضیه چیست. همچنین در تریلر فیلم جاودانگان، ما یکی از ملاقات های این دو نفر را می بینیم.

مرتبط: بهترین فیلم های هیجان انگیز

1/ آریشم

آریشم شخصیت های کمیک بوکی فیلم Eternals

گفته می شود که جاودانه ها، گروهی هستند که تحت نظارت موجوداتی الهی فعالیت می کنند. در “نگهبانان کهکشان” اشاراتی کوچک به این موجودات شده بود؛ و حالا حضور یکی از آنها، یعنی آریشم قاضی، به صورت قطعی در فیلم جاودانگان تائید شده است. شما می توانید این شخصیت را در تریلر فیلم اترنالز ببینید.

یک نکته جالب: آریشم، با لقب قاضی خطاب می شود؛ چون با توجه به رفتار ساکنین یک سیاره، تصمیم می گیرد که آیا آنها لایق ادامه زندگی هستند یا نه. اگر او تصمیم بگیرد که ساکنین یک سیاره لیاقت نابودی دارند، دیگر کار آنها تمام است. این احتمال وجود دارد که در فیلم جاودانگان، آریشم اعلام کند که مردم زمین، لایق زندگی نیستند و به این شکل، درگیری های او با گروه جاودانه ها آغاز شده؛ و این قضیه به موضوع اصلی فیلم تبدیل شود.