انیمیشن شرک

بعد از سالها انتظار، بلاخره شرک 5 ساخته خواهد شد. در سال ۲۰۰۱، اولین فیلم فرانچایز انیمیشنی شرک (Sherk) منتشر شد. مایک مایرز (Mike Myers) موفق شد با استفاده از یک غول سبز رنگ که در باتلاق زندگی میکند، توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

این امر باعث تا استودیوی دریم ورکس (DreamWorks) تصمیم بگیرد این مجموعه را ادامه دهد. تا به امروز، چهار فیلم از این فرانچایز در سینماها اکران شده است که هرکدام میلیاردها دلار در گیشه‌ها فروش داشته‌اند.

چهارمین فیلم این مجموعه، شرک برای همیشه (Shrek Forever After) نام دارد که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و حالا با گذشت بیش از یک دهه، اعلام شده است که پنجمین فیلم شرک در حال ساخت است. در این مطلب ما تمامی اطلاعاتی را که در مورد این فیلم داریم را در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید انواع محصولات انیمه ای از فروشگاه وارونه


شرک 5 ساخته خواهد شد

 شرک 5 ساخته خواهد شد

در نوامبر سال ۲۰۱۸ فاش شد که پنجمین فیلم مجموعه‌ی شرک توسط یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) در حال ساخت است.

از زمان انتشار این خبر، اطلاعات زیادی در اختیار طرفداران این فرانچایز قرار نگرفته است. اما طی مصاحبه‌ای که ملدانری با Variety داشت، توضیح داد که امیدوار است صداپیشگان اصلی از جمله مایک مایرز (Eddie Murphy) در نقش شرک و ادی مورفی (Eddie Murphy) در نقش خر را بازگرداند.

خلاصه داستان

 شرک 5 ساخته خواهد شد

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان “شرک ۵” نداریم. اما در سال ۲۰۰۴، زمانی که “شرک ۲” در حال اکران بود، جفری کاتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg)، مدیر اجرایی DreamWorks در مصاحبه با IGN اعلام کرد که فرانچایز Sherk، پنج قسمت خواهد بود، که آخرین فیلم آن در مورد گذشته‌ی شرک صحبت می کند: “در پنجمین قسمت، متوجه خواهیم شد که چگونه شرک در آن باتلاق قرار گرفته است و آنجا زندگی میکند.”

تاریخ انتشار

کمپانی یونیورسال پیکچرز هنوز تاریخ اکران Sherk 5 را مشخص نکرده است، اما به نظر می رسد که در پاییز ۲۰۲۳ اکران شود. اگر چه این تاریخ هم صرفاً حدس و گمان است.

در ادامه بخوانید: 10 تا از بهترین انیمیشن ها با موضوع حیوانات!