شلیک الک بالدوین عکاس فیلم را در صحنه فیلم برداری کشت! “زنگ/Rust” یک فیلم وسترن در دهه ۱۸۸۰ است که آلک بالدوین، تراویس فیمل و جنسن اکلز در آن ایفای نقش می کنند.
اما بر اساس گزارش نیروی انتظامی که در اختیار CNN قرار گرفته است، “آلک بالدوین” روز پنجشنبه، در صحنه فیلمبرداری واقع در نیومکزیکو، باعث شد مدیر فیلمبرداری کشته و کارگردان نیز مجروح شود.

به گفته کلانتری مرکز ایالت نیومکزیکو (سانتافه) : هالینا هاچینز، مدیر فیلمبرداری 42 ساله، پس از شلیک الک بالدوین با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد. اما پس از مدتی، مرگ او توسط پرسنل پزشکی در بیمارستان دانشگاه نیومکزیکو تایید و اعلام شد. جوئل سوزا، کارگردان 48 ساله نیز، برای انجام مراقبت های ویژه، توسط آمبولانس به مرکز پزشکی منطقه ای کریستوس سنت وینسنت منتقل شد. اما تا کنون جزئیاتی از وضعیت وی منتشر نشده است.

تصویری از الک بالدوین بعد از وقوع حادثه

آلک بالدوین پس از بازجویی در مورد تیر اندازی روز پنجشنبه در یک فیلم سینمایی محلی، در پارکینگ بیرون دفتر کلانتری سانتافه بلاتکلیف است.

اعلام شده است که کارآگاهان پلیس در حال بررسی چگونگی این اتفاق هستند. آن ها بیان کرده اند که این حادثه حدودا ساعت ۱:۵۰ بعدازظهر اتفاق افتاده است. هنوز آلک بالدوین متهم شناخته نشده است و تحقیقات و روند بازجویی همچنان ادامه دارد.

در صورت انتشار هر خبر جدیدی این مطلب به روزرسانی خواهد شد.