جدیدترین پرچمدار شیائومی 10 گیگ رم دارد!

شیائومی Mi Mix 3 پرچمدار جدید شیائومی امروز معرفی شد. گوشی طراحی جالبی داره و برای حذف ناچ و دسترسی به نمایشگر تمام صفحه از دوربین سلفی کشویی استفاده کرده! طراحی که قبل تر توسط اوپو فایند اکس و ویوو Nex استفاده شده بود ! اما شیائومی بر خلاف این دو از مکانیسم موتوری بهره نمی بره و مثل گوشی های قدیمی بخش کشویی با فشار دست بالا و پایین میشه! در نتیجه نگرانی بابت خراب شدن موتور و بخش مکانیکی وجود نداره! پس با راحتی میتونین باش بازی کنید! (برای استرس خوبه)

شیائومی Mi Mix 3 شیائومی با سری می میکس از اول دنبال این بود که گوشی هایی با نمایشگر تمام صفحه ارائه بده از همین رو در طراحی دو مدل قبلی سری MI MIX به اجبار و برای حذف ناچ کمپانی مجبور شد دوربین سلفی رو دی قسمت پایین نمایشگر قرار بده نه بالا بخاطر همین برای گرفتن عکس سلفی و استفاده از دوربین جلو مجبور بودید گوشی رو برعکس بگیرید! 

اما در شیائومی Mi Mix 3 با اضافه کردن قسمت کشویی و نصب دوربین در این قسمت کمپانی موفق شده تا مشکل دو مدل قبلی رو به راحتی حل کنه ! حالا شما با یک نمایشگر جذاب تمام صفحه روبرو هستید که برای استفاده از دوربین جلو مجبور به برعکس گرفتن گوشی نیستید!

شیائومی ادعا میکنه نسبت نمایگر به بدنه در Mi Mix 3 برابر با 93.4 درصد هستش ، و حاشیه قسمت پایین به سختی به 4.5 میلی متر می رسه !

شیائومی Mi Mix 3 مشخصات فنی

شیائومی Mi Mix 3 از یک نمایشگر OLED 6.4 اینچی با رزولوشن 1080P بهره می بره، 4 تا دوربین در این گوشی به کار رفته دوتا پشت، دوتا جلو ، درقسمت پشت شاهد دو دوربین 12 مگاپیکسلی هستیم یکی زاویه عریض / wide-angle و اون یکی تله فوتو / telephoto، در قسمت جلو و بخش کشویی دوتا دوربین سلفی وجود داره که یکی 24 مگاپیکسل و اون یکی 2 مگا پیکسل هستش. حسگر اثر انگشت هم در قسمت پشت گوشی قرار گرفته و بر خلاف اوپو فایتد اکس برای باز کردن قفل گوشی مجبور نیستید از دوربین سلفی استفاده کنید!

شیائومی Mi Mix 3

مثل اکثر پرچمدارای 2018 شیائومی می میکس 3 از پردازشگر اسنپدراگون 845 استفاده میکنه ، اما برای اولین بار کمپانی این پردازشگر رو با رم 10 گیگ عرضه کرده ! باتری هم یک باتری  3.200 میلی آمپری هستش که از تکنولوژی شارژ وایرلس پشتیبانی می کنه !نکته جالب توجه راجع به گوشی اینکه می میکس 3 با شارژر وایرلس 10 وات عرضه میشه و فکر می کنم اولین گوشی هستش که داره با شارژر وایرلس داخل جعبه عرضه میشه !

شیائومی Mi Mix 3 از اول نوامبر(یک هفته دیگه) در سه مدل وارد بازار چین میشه،  6 گیگ رم ، 128 گیگ حافظه داخلی و قیمت 475 . مدل دوم 8 گیگ رم ، 256 گیگ حافظه داخلی و قیمت 575 دلار و در نهایت نسخه شهر ممنوعه با 10 گیگ رم ، حافظه 256 گیگابایتی و 720 دلار!

همچنین بخوانید »

مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR

هواوی میت ۲۰ پرو با ویژگی های خیلی خفن معرفی شد !!!

ال جی V۴۰ ThinQ با ۵ دوربین بصورت رسمی معرفی شد