چربی سوزی با نوشیدنی های هیجان انگیز !!!

نوشیدنی های خنک و چربی سوز! در روزهای گرم تابستان بهترین گزینه نوشیدن یک نوشیدنی خنک است.اما این نوشیدنی ها گاهی اوقات آنقدر که به نظر می آیند معصوم نیستند.نوشیدنی های حاوی شکر در لحظه باعث خوشحالی شما می شوند اما با مرور زمان باعث آسیب های زیادی به بدن می شوند.ما در این مطلب شما را با طرز تهیه نوشیدنی های خنک و چربی سوز آشنا می کنیم :

1-چای سبز و لیمو

نوشیدنی های خنک و چربی سوز

2 لیوان آب 

چای سبز 

پوست لیمو رنده شده 

چوب دارچین 

نعنای تازه 

پوست لیمو رنده شده را با چوب دارچین در آب بجوشانید سپس در همین آب چای سبز را بجوشانید.و بگذارید در دمای اتاق سرد شود سپس می توانید به آن آبلیمو تازه نیز اضافه کنید ودر زمان مصرف با نعنای تازه و یخ مصرف کنید.

چرا چای سبز ؟

چای سبز به دلیل داشتن ماده ای به نام EGCG باعث چربی سوزی و جلوگیری از انباشته شدن چربی ها در بدن می گردد.بر اساس تحقیقات انجام شده ،چای سبز باعث کاهش فعالیت آنزیم های سیستم گوارش و جذب کالری توسط دل و روده را کاهش می دهد.

2-قهوه سرد همراه با نارگیل

نوشیدنی های خنک و چربی سوز

1 لیوان قهوه 

1 قاشق چای خوری روغن نارگیل 

شیر 

قهوه را با روغن نارگیل مخلوط کرده و در قالب یخ ریخته و اجازه دهید تا یخ بزند.سپس در لیوان خود  شیر ریخته و قالب های یخ را درون آن ریخته و میل کنید.

چرا روغن نارگیل ؟

روغن نارگیل به دلیل داشتن اسید های چرب با زنجیره متوسط سبب بالا رفتن متابولیسم بدن می شود.و باعث سلامتی و تندرستی و کاهش وزن می گردند.

3- دتوکس سبز

نوشیدنی های خنک و چربی سوز

2 قطعه آناناس 

2 عدد خیار کوچک 

1/2 لیوان جعفری 

زنجبیل

1 لیوان آبلیمو

آب معدنی 

آناناس ،خیار ، جعفری ،زنجبیل را با همدیگر مخلوط کنید .سپس آبلیمو و آب معدنی را به این مواد اضافه کنید و میل کنید.علاوه بر آن می توانید نعنا تازه را نیز به این مواد اضافه کنید .

چرا زنجبیل ؟

بر اساس تحقیقات انجام شده زنجبیل می تواند با چربی های بدن مقابله کند.در سال 2014 بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی موش ها ، به مدت 30 روز به موش ها مقدار 25-75 میلی گرم زنجبیل دادند و متوجه شدند موش هایی که زنجبیل مصرف می کنند لاغرتر از موش هایی است که زنجبیل مصرف نمی کردند.

در ادامه بخوانید :

 با ۶ نوشیدنی که باعث لاغری و افزایش سوخت و ساز بدن شما می شود، آشنا شوید !!!

انجام ورزش قبل از صبحانه 2 برابر چربی سوزی می کند!