علائم مشکلات ریوی! هوای پاک در دنیای امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است حالا که در کلان شهرهایی مانند تهران و.. هوای پاک بسیار نایاب است وهمچنین با شیوع ویروس کرونا در جهان باید بیش از گذشته از ریه هایمان مراقبت کنیم و به علائمی که نشان می دهند در این ارگان دارای مشکل هستیم توجه کنیم.با توجه به این علائم به راحتی می توانید آن ها را درمان کرده و زندگی تان را نجات دهید.در اینجا علائمی وجود دارد که نشان می دهد دارای مشکلات ریوی هستیم ….

علائم مشکلات ریوی

1-زردی در چشم ها و رنگ پوست

این علائم را می توان به راحتی نادیده گرفت ، اما بسیار مهم است.از آنجا که این علائم به عنوان یک نشانه بارز از مشکلات کبدی محسوب می شود که می تواند در اثر سرطان ریه ایجاد شود.زردی روی پوست و قسمت سفید چشم شما تأثیر می گذارد. و در بیماری های حاد به رنگ زرد تیره تبدیل می شود.


همچنین بخوانید:


2-درد پشت و شانه

اگرچه به عنوان علائم نادر ذکر شده است ، درد پشت ، شانه و حتی درد قفسه سینه می تواند علائم اولیه سرطان ریه باشد.اگر این درد را قوی تر و طولانی تر از کمر درد طبیعی تجربه می کنید ، حتما به پزشک مراجعه کنید.

3-سرفه

سرفه می تواند در نتیجه سرماخوردگی ایجاد شود ، اما همچنین می تواند نشانه بیماری های مزمن باشد.به همین دلیل مهم است که بدانید چگونه انواع مختلف سرفه را تشخیص دهید.خون بخصوص بعد از سرفه ممکن است نشان دهنده سرطان ریه باشد.

4-تنگی نفس

تنگی نفس اغلب به دلیل شرایط قلب یا ریه مانند آسم ، آلرژی ایجاد می شود.اگر این مسئله را تجربه می کنید ، ممکن است بسیار خوب باشد که محیط خود را تغییر دهید یا حتی مدتی از زندگی  در شهر خودداری کنید.اگر بیش تر وقت ها دچار تنگی نفس می شوید ، حتما به پزشک مراجعه کنید.

5-کمبود انرژی

بی خوابی یا استرس ممکن است دلیل خستگی شما باشد ، اما اگر اغلب احساس خستگی غیر طبیعی می کنید ، اگر سرفه شما هرگز از بین نمی رود و دچار کاهش اشتها  می شوید ممکن است یکی از شرایط اساسی مشکلات ریوی را داشته باشید.از این رو به شما توصیه می کنیم که حتما در صورت مشاهده چنین علائمی حتما به پزشک مراجعه کنید.