عکس هایی زیبا از نگاه لنز ماکرو

عکس های برگزیده مسابقات Macro Art Photography اعلام شدند. رتبه اول به عکس فوق العاده زیبا از Petar Sabol تعلق گرفت، تصویری از دو سنجاقک که بر روی گل خشخاش نشسته اند. هدف از این رقابت هنری و جهانی نمایش  گیاهان و باغ ها را از طریق لنز عکاسی ماکرو بود.

عکس های برگزیده مسابقات Macro Art Photography را تماشا کنید
عکس فوق العاده از Petar Sabol با نام Mayflies

پروژه عکس هنری ماکرو/Macro Art Photography بخشی از مسابقه عکاسی بین المللی باغ/Garden Photographer است که هر ساله برگزار می شود. یک جستجوی سالانه برای انتخاب بهترین عکس باغ،گیاه، گل و عکاسی گیاه شناسی!

Dancing Matches عکس از Ivanov Aleksandr Viktorovich

در کنار رقابت اولیه (با تاخیر در اواخر اکتبر)، سه جوایز فصلی و کوچکتر ارائه می شود. این پروژه های کوچکتر شامل عکس های سیاه و سفید، هنر ماکرو و هنوز هم زندگی(still life) است. برندگان پروژه still life تا اوایل ماه سپتامبر نمایش داده نخواهد شد.


همچنین بخوانید »

نگاهی به بهترین عکس های مسابقات عکاسی بین المللی Siena 2018 

نگاهی به بهترین عکس های ارسالی به مسابقه عکاسی سونی 2019 

عکاسی با آینه ؛ ثبت چشم اندازهای خارق العاده و دوگانه از طبیعت!!!


جدا از عکس زیبای Petar Sabol، عکس جذاب Richard Kubica از یک عنکبوت و عکس سورئال از دو برگ که به شکل یک سیب سبز هستند از Zhang Lihua و شکوفه ای شبیه شعله های آتش عکسی از Claudia de Jong رتبه های بعدی را کسب کردند.

on Fire عکس از Claudia de Jong

پروژه هنری ماکرو/ Macro Art Project به دنبال رقابت فصلی سیاه و سفید برگزار شد.این مسابقه بر روی چگونگی استفاده از عکاسی سیاه و سفید برای تأکید بر بافت، الگو و شکل در قلمرو عکاسی باغی متمرکز بود.

Jumping Over Karma عکس از Simon Hadleigh-Sparks، برنده بخش سیاه و سفید

مسابقات International Garden Photographer of the Year امثال در باغ گیاه شناسی سلطنتی، Kew در انگلستان برگزار شد. در ادامه عکس های برتر بخش سیاه و سفید و بخش ماکرو را تماشا کنید.

برای بزرگ شدن عکس ها لمس / کلیک کنید