عینک های هوشمند تشخیص دما ؛ بهترین وسیله ی تکنولوژیکی برای کنترل کرونا

عینک های هوشمند تشخیص دما از جدید ترین لوازم تکنولوژیکی هستند که برای تشخیص کرونا ویروس استفاده می شود! عینک های هوشمند  تشخیص دما ی بدن می توانند از راه دور دمای بدن شما را اندازه گیری کنند!

با این روش اگر کرونا داشته باشید از راه دور تشخیص داده می شوید!!!


کم شدن ارتعاش زمین ؛ از معدود مزیت های کروناست!!!!

5 راهکار ساده برای سرگرم کردن کودکان در قرنطینه کرونایی!


البته تنها کاربرد این عینک های هوشمند به تشخیص کرونا ختم نمی شود!

بازی های واقعیت مجازی و تشخیص اطلاعات محیطی از دیگر کارایی های این عینک هاست!!! اما این روز ها که کرونا مردم را اسیر خود کرده بهترین استفاده از این عینک های هوشمند تشخیص بیماری ، آنهم از راه دور است!!!

افسران مرزی و کادر درمان می توانند بیش از سایرین از مزیت های این عینک ها استفاده کنند! چرا که بیشتر از افراد در تماس با این بیماری هستند!

این تکنولوژی ارائه ای از شرکت وزیکس است! شرکتی که در زمینه های واقعیت مجازی، تله مدیسین و سایر زمینه های تکنولوژی مشغول به فعالیت است!!! حالا هم این عینک های هوشمند را تولید کرده! خبری خوش برای افردی که در محیط های پر ریسک کار می کنند!

البته خبر های خوش دیگری هم هست!!!

کمپانی لایبراستریم که با ووزیکس همکاری بسیار نزدیکی دارد خبر های تازه ای برای کادر درمان دارد!!! این کمپانی موفق به تولید دوربین های شده که دما را تشخیص می دهند!

این دوربین که با نام آنسایت شناخته می شود قابلیت قرار گرفتن بر روی چشم ها را دارد!!! درست مانند یک عینک!!!

ترکیب این دو دستگاه هوشمند، یعنی عینک های هوشمند ووزیکس و دوربین های دمایی لایبر استریم، می تواند در آن واحد بیماری افراد را از روی دمای بدنشان تشخیص دهد!

و اطلاعات را به صورت فیلمی در اختیار کادر درمان قرار دهد ! تا بلافاصله پس از تشخیص روند درمان آغاز شود!!

پاول تراورز مدیر وزیکس گفته ، فیلم های این عینک های هوشمند قابل ارسال برای پزشکان در سرایر دنیاست! و به همین وسیله کادر درمان می توانند به راحتی از نظران پزشکان بهره مند شوند!!!

این دوربین ها قابلیت تنظیم نور و زوم کردن هم دارند! عکس های دمایی و فیلم ها با کیفیت اچ دی هستند ! و بلافاصله قابلیت ارسال دارند!!! عکس ها و فیلم ها قابیلت ذخیره شدن هم دارند!!!

در مراحل بعدی می توان در تشکیل پرونده بیماران از همین عکس ها استفاده کرد!!!فکرش را بکنید با این دستگاه ها سرعت درمان و پس از آن تشخیص چقدر بالا می رود!!!!

همه می دانیم که تب بالا از شایع ترین علائم کرونا ویروس است!!!

پس با تشخیص تب بیماری هم تشخیص داده می شود!!! با تشخیص به موقع زنجیره ی انتقال قطع خواهد شد!!! و به همین دلیل تصمیمات جدید در خصوص دوربین های دمایی آنسایت گرفته شده است!!!

خوب ؛ قرار شده این دوربین ها در فروشگاه ها، داروخانه ها ، کارخانه ها، دفاتر اداری و پهباد ها نصب شوند! تا تشخیص بیماری با سرعت و دقت بالاتری انجام شود! پهباد ها می توانند در مکان های شلوغ و پر ریسک پرواز کنند و بیماری را تشخیص دهند!

عینک های تشخیص دما مشکلاتی هم دارند!!! مثلا بدون شبکه ی وای فای کار نمیکنند! کمپانی ووزیکس مدت هاست که بر روی مشکل کار می کند! اما تا به حال موفق نشده اند و همین هم موجب می شود این عینک های هوشمند قابلیت استفاده در همه ی  نقاط را نداشته باشد!!!

البته که این تلاش ها جلومی این بیماری را نخواهد گرفت !!! اما چنین دستگاه هایی مانع از گسترش کرونا خواهد شد!!!  به جرات می توان گفت که این عینک ها بهترین وسیله ی تکنولوژیکی حال حاضر برای کنترل کرونا هستند!!! به امید پایان این روز های سخت…