غم انگیزترین فیلم های عاشقانه! یک روش کارآمد برای احساس همه احساسات وجود دارد بدون اینکه مجبور شوید آن ها را در دنیای واقعی تجربه کنید .اما اگر می پرسید چگونه ؟ باید در پاسخ بگوییم با دیدن فیلم های  غم انگیز عاشقانه !پروانه های معده شما از قرار گرفتن در معرض له شدن ، هیجان عصبی از اولین بوسه ، استرس ناشی از ندانستن چگونگی تعریف رابطه ، دلشکستگی از دست دادن عشق اول – اکنون می توانید همه احساسات را تجربه کنید ، اما به صورت کاملا ایمن و از روی کاناپه منزلتان!مقداری پاپ کرن آماده کنید و فیلم های درون لیست را پخش کرده و تماشا کنید.با وارونه همراه باشید و از دیدن فیلم های درون لیست لذت ببرید!


Marriage Story

نقد و بررسی فیلم marrage story

کارگردان:Noah_Baumbach

بازیگران:Scarlett Johansson،Adam Driver،Laura Dern

IMDb:8

 داستان ازدواج، فقط یه داستان خیالی نیست. به نظرم داستانیه که اونقدر به واقعیت نزدیکه که تک تک بیننده هاش عمیقا می تونن باورش کنن و به همین خاطر شدیدا احساساتتون رو در گیر می کنه.فیلمی موفق و درخشان به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی Noah Baumbach که داستان یک جدایی رو با نام داستان ازدواج به تصویر می کشه.داستان فیلم دربارهٔ زوجی هستش که در کشمش طلاق هستند و این موضوع غیر از زندگی خودشون، اطرافیانشون رو هم درگیر ماجراهایی می‌کنه. فیلم‌نامه، کارگردانی و عملکرد جوهانسون و درایور با تحسین جهانی منتقدان همراه بود.جالبه بدونید مجله تایم، داستان ازدواج رو به عنوان یکی از ۱۰ فیلم برتر سال ۲۰۱۹ انتخاب کرده.

همچنین بخوانید:نقد و بررسی فیلم marrage story ; داستان یک ازدواج یا قصه ی یک جدایی


An Education 

کارگردان:Lone Scherfig

بازیگران:Carey Mulligan،Peter Sarsgaard،Alfred Molina

IMDB:7.3

 در میان غم انگیزترین فیلم های عاشقانه فیلمAn Education  نیز جای دارد.داستان درباه دختر ۱۶ ساله‌ای به نام جنی است که در حومه لندن – دهه ۱۹۶۰ – زندگی می‌کند. جنی در یک روز بارانی که در ایستگاه اتوبوس منتظر بود با مرد میانسال جذابی سوار بر یک اتوموبیل لوکس آشنا می‌شود و این دو به هم دل می‌بندند.این فیلم نامزد جوایز متعددی در جشنواره‌های مختلف سینمایی از جمله سه نامزدی اسکار سال ۲۰۱۰ گردید.


Adrift 

کارگردان:Baltasar Kormákur

بازیگران:Shailene Woodley،Sam Claflin

IMDB:6.6

فیلم دربارهٔ زوج جوانی است که بعد از وقوع طوفانی در وسط اقیانوس آرام سرگردان شده‌اند؛ در حالی که قایق آن‌ها آسیب دیده و ارتباط رادیویی و مواد غذایی نیز ندارند. فیلم نامه این فیلم توسط دیوید برنسون اسمیت و آرون و جوردن کندل بر اساس اتفاقاتی واقعی که در سال ۱۹۸۳ رخ داده‌است، به رشته تحریر درآمده است.


Eternal Sunshine of the Spotless Mind

غم انگیز ترین فیلم های عاشقانه

کارگردان:Michel Gondry

بازیگران:Jim Carrey،Kate Winslet،Kirsten Dunst

امتیاز:8.3

احساسات یکی از ویژیگی های انسان بودنه نه اینکه در حیوانات نباشه ! نه در انسان ها شدیدتره ! احساسات می تونه عاشقانه باشه ،می تونه احساس ترس یا تنفر باشه یا هر احساس دیگه ایی.احساسات تنها چیزیکه که تکنولوژی نمی تونه اونو از بین ببره ! و این فیلم به خوبی بیانگره چنین چیزیه ایه !

داستان فیلم در مورد زوجیه که قصد دارند برای پاک کردن خاطرات مشترک به یک کلینیک مراجعه کنن که همین کارو انجام می ده. اما آن ها پس از پاک کردن خاطرات مشترک ، دوباره به سمت همدیگه کشیده می شن !خاطرات آونها از بین رفته اما احساسات هنوز باقیه ! آیا واقعا می توان گفت در جنگ تکنولوژی و احساسات ، تکنولوژی برنده است ؟! این فیلم به خوبی نشون می ده که خاطرات و احساسات زنده اند و وجود  دارند و در واقع با ما زندگی می کنند و ما هیچ موقعه نمی تونیم اونها را از بین ببریم.

همچنین بخوانید:بهترین فیلم های رمانتیک 2020 تا به اینجا


کارگردان:Barry Jenkins

بازیگران:Trevante Rhodes،André Holland،Janelle Monáe

IMDB:7.4

فیلم مهتاب (Moonlight) در مورد خود آگاهی انسان و روابط انسانی است که در سال 2016 موفق به کسب جایزه اسکار شد.فیلم روایتگر زندگی شایرون یک سیاهپوست همجنس گرا می‌باشد و داستان زندگی او را در سه مقطع کودکی، نوجوانی و بزرگسالی به تصویر می‌کشد که با مشکلات فرهنگی و خانوادگی بسیار زیادی در یک محله فقیر و بدنام سیاهپوستان بزرگ می‌شود. پدر شایرون مدت‌ها پیش آن‌ها را ترک کرده و مادرش هم به مواد مخدر اعتیاد دارد و برای گذراندن زندگی تن‌فروشی می‌کند.این فیلم به خوبی نشان می دهد که شرایط و اطرافیان چگونه می توانند در آینده زندگی فرد تاثیر داشته باشند.


The Theory of Everything 

غم انگیز ترین فیلم های عاشقانه

کارگردان: James Marsh

بازیگران: Eddie Redmayne, Felicity Jones, Tom Prior

IMDB:7.7

همه ما استیون هاوکینگ رو با نظریات جنجالی خودش درباره آفرینش و همینطور نابفه بودنش در رشته فیزیک و کیهان شناسی میشناسیم. اگرچه هاوکینگ مخالفان و موافقان زیادی داشت، ولی نمیشه منکر این شد که شخصی قابل احترام برای مردم جهان شده بود و همه به عنوان فردی که با وجود شرایط جسمی خاص، باز هم علم رو ترک نکرده بود، بهش احترام میگذاشتن. اگه میخواید داستان بخشی از زندگی این دانشمند بزرگ رو ببینید، فیلم «تئوری همه چیز» میتونه انتخاب خوبی باشه. ادی ردمین هم برای بازی شگفت انگیز خودش در نقش استیون هاوکینگ، تونست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد رو کسب کنه.

همچنین بخوانید:بهترین فیلم های بیوگرافی که باید بببینید ؛ کتاب های درسی به اسم زندگی بزرگان! 


Remember Me 

کارگردان: Allen Coulter

بازیگران:Robert Pattinson،Emilie de Ravin،Chris Cooper

IMDB:7.1

اگر می خواهید داستان عاشقانه ای را تماشا کنید که با سو نیت آغاز می شود ، همچنان پرتنش و مشکل ساز باقی می ماند و سپس با یک پیچ و تاب غم انگیز به پایان می رسد این فیلم مناسب شماست.داستان فیلم در مورد پسر جوانی است که خانواده اش به دلیل خودکشی برادرش از هم جدا شده اند.از سوی دیگر او عاشق دختر جوانی می شود که شاهد قتل مادرش بوده است و حالا این دو نفر باید فراز و نشیب های یک رابطه را طی کنند.این فیلم در کل جالبه و دارای دیالوگ های آموزنده ای در مورد زندگی نیز است.


Her 

غم انگیز ترین فیلم های عاشقانه

کارگردان:Spike Jonze

بازیگران: Joaquin Phoenix, Amy Adams, Rooney Mara

امتیاز:8

 یکی از غم انگیزترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس فیلم HEr است .چهارمین فیلم اسپایک جونز پس از «جان مالکوویچ بودن»، «اقتباس» و «جایی که چیزهای وحشی هستند» در ژانر علمی -تخیلی است.داستان فیلم در مورد مردی به نام تئودور (واکین فینیکس ) است که شغل او نوشتن نامه های عاشقانه برای متقاضیان است.

او به حدی در نوشتن نامه های عاشقانه تبحر دارد که گویی عاشق ترین فرد روی زمین است.اما در واقعیت چنین نیست ، او در حال جدا شدن از همسرش است و وضعیت روحی خوبی ندارد.

در کل تئودور خیلی آدم اجتماعی نیست ،و ترجیج می دهد بیش تر زمان خود را در خانه بگذراند.در همین حین او با یک برنامه کامپیوتری هوشمند به نام سامانتا آشنا می شود.سامانتا یک هوش مصنوعی فوق العاده باهوش و جذاب است.و همین امر باعث می شود که تئودور روز به روز بیش تر عاشق او شود.

اما مانند هر عشق دیگری این عشق نیز به زودی پایان می یابد و…گفتگوهای میان تئودور و سامانتا در این فیلم بسیار تامل برانگیز است .از بازی فوق العاده واکین فینیکس نیز نباید غافل شویم.دیدن این فیلم زیبا را به شما شدیدا توصیه می کنم.

همچنین بخوانید:بهترین فیلم ها درباره تنهایی دنیای مدرن!(قسمت اول)


Irreplaceable You

غم انگیز ترین فیلم های عاشقانه

کارگردان:Stephanie Laing

بازیگران:Gugu Mbatha-Raw،Michiel Huisman،Brian Tyree Henry

IMDB:6.4

 ابی و سام از بچگی با هم بوده اند و آنها در حال برنامه ریزی آینده ای درخشان با یکدیگر هستند ، آن ها به دکتر می روند تا ببینند می توانند بچه دار شوند یا خیر.اما این کودک نیست که در سونوگرافی ابی ظاهر شود.در واقع سرطان معده است و این موضوع تمام آرزوهای آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.