انیمه Eighty Six (86)

قسمت یازدهم و آخر پارت اول انیمه پرطرفدار هشتاد و شش در تاریخ 29 خرداد و 19 ماه ژوئن منتشر شد. بعد از اتمام فصل اول سوالاتی درباره انتشار قسمت آخر و فصل دوم انیمه 86 هشتادوشش برای مخاطبان به وجود اومد. که در این مطلب تا جای ممکن به این سوالات پاسخ می دهیم. فراموش نکنید که می توانید بررسی انیمه هشتادوشش را به صورت قسمت به قسمت در مجله وارونه مطالعه کنید.

در صورت تمایل می توانید کانال نماشا، یوتوب و اینستاگرام انیمه مجله وارونه را دنبال کنید.


فصل دوم انیمه 86 هشتادوشش

همیشه انتظار برای انتشار فصل یا قسمت آخر فیلم و سریال های محبوب یا انیمه های معروف برای طرفدارن دشوار است. اما حالا انتشار خبر نمایش پارت دوم (فصل دوم) انیمه 86 باعث خوشحالی تعداد زیادی از مخاطبان شده. و در راه بودن اپیزود ها و جنگ های بیشتر، باعث هیجان زدگی طرفدارن این انیمه محبوب شده است. تمام کسانی که این انیمه جذاب رو تماشا کردند به خوبی می دانند که دیدن جدال های بین جوخه اسپیرهد – Spearhead Squadron و هندلر وان – handler 1 در برابر لژیون ها چه لحظات تلخ و شیرین و هیجان انگیزی برای بینندگان رقم زده.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه 86 هشتادوشش

این انیمه جز معدود انیمه هایی بود که تنها یازده قسمت داشت و جز بهترین انیمه های بهار سال 2021 شناخته می شود. قبلا هم شایعاتی درباره انتشار پارت بعدی فصل اول (فصل دوم) این انیمه وجود داشت که پس از مدتی تایید شد. اما حالا این خبر به طور رسمی و از طریق درگاه معتبر کرانچی رول – Crunchyroll منتشر شده.

در حال حاضر می دانیم که پارت دوم از فصل اول انیمه Eighty Six (که با عنوان فصل دوم هم شناخته میشود) با شروع پاییز امسال و در تاریخ 2 اکتبر مصادف 10 مهر ماه منتشرخواهد شد. خب این تفاوت عناوین کمی گیج کننده است. اما درواقع داستان از این قراره که با انتشار قسمت یاردهم این انیمه صفحه رسمی انیمه از طریق پست کردن تویئتی اعلام کرد فصل اول هنوز به اتمام نرسیده و فقط وارد یک دوره وقفه سه ماهه شده. حتی همان روز تریلری کوتاهی با عنوان پارت دوم منتشر شد. اما حالا که با اتمام وقفه، پخش انیمه از سر گرفته میشود، به دلایل تبلیغاتی از عنوان فصل دوم بیشتر استفاده کردند و تریلر جدید با عنوان فصل دوم انیمه EightySix در 17 آگوست منتشر شد. البته به دلیل جلوگیری از اسپویل چیز زیادی داخل تریلر به نمایش گذاشته نشد.

اما توی تریلر دوم که در تاریخ 2 سپتامبر منتشر شد سربازانی از ارتشی متفاوت رو دیدیم. این تریلر هم نکته اسپویلری نداشت و فقط چهره کارکترهای جدید را به ما نشان داد.

تعداد اپیزودهای سری هشتادوشش

همون طور که اطلاع دارید پارت اول 11 قسمت داشت. و طبق پیشبینی ها، پارت دوم این فصل (فصل دوم) 12 قسمت خواهد داشت که در این صورت پارت اول و دوم (فصل اول و دوم) مجموعا شامل 23 قسمت خواهد بود.

این مطلب در صورت انتشار هرگونه جزئیات بیشتر، بروزرسانی می شود!


طرفداران انیمه 86 بخوانند: بررسی قسمت به قسمت انیمه Eighty-Six !!