فصل دوم انیمه دیو کش: تیغه شیطان  Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba در سال 2021 منتشر می شود! به همراه ویدئو

بالاخره دوران انتظار به پایان می رسد و شاهد ظهور فصل دوم انیمه Demon slayer خواهیم بود! با اخبار انیمه و اطلاعات مربوط به فصل دوم انیمه شیطان کش از بخش انیمه مجله وارونه در خدمت شما هستیم.


پیش از مطالعه اخبار مربوط به فصل جدید انیمه دیو کش Demon slayer بخوانید:


یکشنبه، در سالگرد دوم سری انیمه شیطان کش Demon Slayer “اقتباسی از مانگای اکشن، ماوراء الطبیعی به نویسندگی کویوهارو گوتوگه” فصل دومی برای انیمه تائید شد که این فصل جدید در 2021 و احتمالا دو فصل پایانی سال پخش می‌شود. از این برنامه، تیزر تصویری و اولین ویدیوی تبلیغاتی نیز منتشر شده است.

فصل دوم انیمه دیو کش: تیغه شیطان  Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

هارو سوتوزاکی برای این پروژه، در نقش کارگردان، به استودیو ufotable باز خواهد گشت. همچنین، آکیرا ماتسوشیما، به عنوان طراح شخصیت حضور خواهد داشت. و صداپیشگان شخصیت های اصلی نیز دوباره به ایفای نقش هایشان مشغول خواهند شد. لازم به ذکر است که داستان فصل دوم انیمه کیمتسو نو یایبا Kimetsu no Yaiba ماجراهای مربوط به بعد از وقایع انیمه سینمایی شیطان کش: قطار ابدیت را دنبال می‌کند.

انیمه (Demon slayer: infinity train (The movie در 20 اکتبر سال گذشته در ژاپن اکران شد و آرک قطار ابدیت (که با نام آرک شیطان کش هم شناخته می شود) را پوشش داد. این آرک، شامل جلد هفتم تا جلد هشتم مانگا می‌شود. با توجه به اینکه فصل دوم قصد پوشش آرک Entertainment District Arc را دارد، حدود چهار آرک اصلی از داستان دیگر باقی می‌ماند! که همگی انشاالله در پروژه‌های بعدی قرار خواهند گرفت!

تریلر فصل دوم انیمه دیو کش: تیغه شیطان  Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba


فصل اول انیمه Kimetsu no Yaiba در بهار 2019، و در 26 قسمت منتشر شد. Aniplex آمریکا، مجوز این سری انیمه را صادر و آن را در کرانچی رول، فانیمیشن و Hulu منتشر کرد. Adult Swim نیز در اکتبر گذشته، دوبله شیطان کش به انگلیسی را بر عهده گرفت.

Aniplex اولین نسخه بلوری لیمیت Demon Slayer را در 30 ژوئن، و اولین نسخه بلوری استاندارد را، با همکاری فانیمیشن Funimation در 29 سپتامبر منتشر کرد. نسخه دوم بلوری لیمیت و استاندارد، به ترتیب در 24 نوامبر و 19 ژانویه در دسترس قرار گرفتند.

در سال 2013، گوتوگه “طراح مانگای شیطان کش” موفق به کسب افتخار بابت اثر Kagarigari، در هفتادمین دوره اعطای جوایز به مانگاهای جدید جامپ ترژر گردید، که تبدیل به طرح اولیه شیطان کش شد. شیطان کش از فوریه 2016 در مجله هفتگی شونن جامپ شروع به انتشار کرد و بعد از چهار سال، در 18 مه به پایان رسید. Kimetsu no Yaiba، در 150 میلیون نسخه گردآوری شده است.

علاوه بر سری مانگای اصلی، دو رمان از این سری، زیر نظر جامپ، به قلم آیا یاجیما، با عنوان “گل شادی” و “پروانه تک بال”، به ترتیب در فوریه و اکتبر سال گذشته منتشر شدند. یاجیما همچنین رمان سوم را با عنوان “رهنشان باد” در 3 ژوئیه منتشر کرد.

انیمه دیو کش: تیغه شیطان  Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba با وجود عمر کوتاهش، معروفیت بسیاری مخصوصا در ژاپن دارد!

از افتخاراتی که Kimetsu ni Yaiba کسب کرده، می توان به کسب رتبه ششم از میان خوانندگان مذکر در 2020 Kono Manga ga Sugoi!، انتخاب شدن انیمه به عنوان بهترین برنامه در Awards 2019 Newtype Anime و دریافت جایزه بهترین انیمشن سال در جوایز انیمه ای Tokyo در 2020 اشاره کرد.


در ادامه پس از خبر فصل دوم کیمتسو نو یایبا Kimetsu no Yaiba بخوانید: