با سلام و درود خدمت دوستان همیشگی مجله وارونه. مخصوصا طرفدار های بخش پر هوادار انیمهدر خبری در روز جمعه سایت رسمی انیمه Fire Force فصل دوم این اثر را به طور رسمی تایید کرد. این سایت ویدیو تبلیغاتی را از این انیمه پخش کرد. همچنین در این خبر صداپیشگان و تیم سازند فصل دوم انیمه معرفی شدند. این انیمه اقتباسی از روی مانگایی به همین نام از Atsushi Ohkubo می باشد.

Funimation و Crunchyroll در حال استریم کردن این ویدیو  با زیرنویس انگلیسی هستند. در ویدیو منتشر شده اوپنینگ انیمه که همراه با آهنگ SPARK-AGAIN از Aimer است قرار دارد. زمان پخش این انیمه هم در جولای 2020 / تیر 1399 خواهد بود. Miyuri Shimabukuro نیز به تیم صداپیشگان پیوسته است تا به جای کارکتر جدیدی به نام Kasugatani Inka صحبت کند.


فصل دوم انیمه Fire Force

تایید ساخت فصل دوم انیمه Fire Force!

Tatsumi Minakawa که کارگردانی قسمت 12 فصل قبل را بر عهده داشته است جایگزین Yuki Yase کارگردان فصل قبل شده است. او همچنین نظارت بر فیلنامه این اثر را بر عهده دارد. Yoshito Takamine هم به عنوان طراح این فصل از انیمه انتخاب شد است. بقیه تیم سازندگان و صداپیشگان فصل اول برای ادامه دادن انیمه بازگشته اند.

تریلر جدید فصل دوم انیمه Fire Force


همچنین در خبر تایید ساخت فصل دوم انیمه Fire Force شما را دعوت به خواندن مطالب زیر می کنم:


فصل اول این انیمه در جولای پارسال شروع به پخش کرد. قسمت بیست و چهارم فصل اول که قسمت پایانی این انیمه هم بود در 27 دسامبر پارسال منتشر شد. Funimation این انیمه را با دوبله انگلیسی از سرویس آنلاین خودش استریم کرد. Crunchyroll نیز این انیمه را استریم کرده است. در جولای پارسال این انیمه از Toonami پخش شده است. Kodansha Comics هم در حال انتشار مانگای این اثر به زبان انگلیسی است.


در خلاصه داستان این مانگا آمده است:

ترس نظم شهر بزرگ توکیو رو فلج کرده است! به خاطر تسخیر شدن توسط شیاطین, مردم شروع به منفجر شدن کرده اند. این امر باعث شده یک مرکز آتش نشانی خاص تاسیس بشود. نیروی آتشی, که به محض اطلاع از خودسوزی هر جایی که امکان گسترش پیدا کردن را داشته باشد. شروع به انجام عملیات می کنند. یکی از تیم های نیروی آتش به نظر میاید که قرار است یک عضو جدید داشته باشند. این عضو Shinra, پسری است. که قدرت دویدن به سرعت یک موشک را دارد و ردپای شیطانی معروفی را از خودش به جا میگذارد. حال آیا نیروی آتش میتواند منبع خودسوزی عجیب رو پیدا کند و به آن خاتمه دهد؟ یا اینکه شهر زودتر تبدیل به خاکستر می شود؟

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.


Ohkubo که نویسنده سری Soul Eater نیز می باشد. این مانگا را در مجله شونن هفتگی Kodansha در تاریخ سپتامبر 2015 شروع کرده است. Ohkubo قبلا در همین ماه اعلام کرده بود که این مانگا در آخر کار خود قرار دارد و به زودی به پایان می رسد. او همچنین اشاره کرد که فایر فورس قرار است آخرین مانگای این نویسنده قهار باشد. جلد 23 این مانگا در 15 می از مجله Kodansha منتشر شده است. Kodansha Comics هم جلد 18 این مانگا را در زبان انگلیسی در تاریخ 24 مارچ منتشر کرد.

حال که خبر تایید فصل دوم  انیمه Fire Force تمام شده است از شما دنبال کنندگان گرامی مجله وارونه درخواست می کنیم. تا نطرات خود را در باره این خبر خوشحال کننده به اشتراک بگذارید. همچنین بخش اخبار انیمه رو نیز برای دسترسی به جدیدترین اخبار دنیای انیمه، دنبال کنید.