فصل دوم انیمه To Your Eternity

خبر خوش برای همه طرفداران انیمه به سوی ابدیت تو و همه کسانی که به ژانر فراطبیعی و درام علاقه مند هستن!! فصل اول انیمه To Your Eternity دوشنبه گذشته، با پخش قسمت 20 به آخر رسید. و پایان فصل اول سوالی برای مخاطبانش به وجود آورد. “باید برای فهمیدن ادامه داستان مانگای منبع اقتباس رو بخونیم؟ یا فصل دوم انیمه To Your Eternity ساخته میشه؟” توی این مطلب به پر تکرار ترین سوالات شما جواب میدیم.

خلاصه انیمه To Your Etenity

همون طور که یکم بالاتر گفتیم انیمه To Your Eternity از روی مانگایی به همین اسم اقتباس شده. مانگاکای این اثر یوشیتوکی اوئیما، داستان موجودی جاودانه به نام فوشی رو روایت میکنه.

در ابتدا “او” یک گوی بود. نه فقط یه گوی عادی، گویی بود که انعکاس بسیاری از چیز ها را می گرفت و در مجاورت با آن ها تغییر میافت. من تصمیم گرفتم آن گوی را زمین بفرستم و تماشایش کنم. او مدتی را به شکل سنگ سپری کرد. وقتی هوای اطرافش گرم تر شد او شکل خزه را به خود گرفت. با گذشت زمان برف شروع به باریدن در آن منطقه کرد. تا اینکه سر و کله یه گرگ از جنوب پیدا شد، و سپس… هلاک شد! سپس “او” شکل گرگ را به خود گرفت. و هوشیاری پیدا کرد. “او” نمیدانست چگونه راه برود. اما به سرعت رفتار گرگ را تقلید کرد. ناشیانه راه میرفت. به نظر می آمد زخم گرگ را هم تقلید کرده باشد. این اولین درد “او” بود!

همون طور که از خلاصه رسمی داستان مشخصه، داستان To Your Eternity درباره موجود جذابیه که توانایی تغییر شکل داره. یکی از این اشکال یه گرگ رشی هست. اما به مرور زمان و در طول سفر خودش با افراد متفاوتی آشنا میشه و کم کم هدفی پیدا میکنه! فوشی دوست داره احساسات رو درک و تجربه کنه. اون میخواد به معنی کلمه انسانیت برسه!

مطلب پیشنهادی: بهترین انیمه های فانتزی ؛ داستان‌‎هایی پر از خیال

پوستر فصل دوم انیمه To Your Eternity

تاریخ پخش فصل دوم انیمه Fumetsu no Anata E

فصل اول انیمه Fumetsu no Anata E اوایل ماه آپریل سال 2021 شروع به پخش کرد. این اینمه به قدری فوق العاده بود که همه مخاطبانش رو با همون قسمت اول جذب کرد و به یکی از محبوب ترین انیمه های بهار و تابستان تبدیل شد. شخصیت پردازی های انیمه واقعا به جا و بی نظیرن. به طوری که هرکسی با هر سن و سلیقه ای جذبشون میشه. و حالا مخاطبان سری به سوی ابدیت تو  با اتمام فصل اول از بابت اینکه تا مدت نسبتا زیادی نمیتونن اپیزود جدیدی تماشا کنن ناراحتن. اما باز هم جای خوشحالی هست. چون فوشی دوست داشتنی تا پاییز سال آینده با داستان و ماجراجویی تازه ای برمیگرده.

اخیرا اکانت رسمی توئیتر NHK ساخت فصل دوم انیمه Fumetsu no Anata E رو تایید و اعلام کرده فصل جدید توی پاییز 2022 منتشر میشه. اما تاریخ دقیق انتشار قسمت اول از فصل دوم همچنان نا مشخصه! با این حال به نظر میرسه تولید فصل دوم مدتیه که شروع شده.

در ادامه بخوانید: 10 باور غلط درباره انیمه ها که باید کنار گذاشته شوند!