یکی از جذابترین سریال های جنایی سال های اخیر برای فصل دوم آماده می شود !

بنا به گفته های دیوید فینچر فصل دوم سریال Mindhunter احتمالا به قتل کودکان آتلانتا خواهد پرداخت! فصل اول این سریال شامل 10 قسمت روز جمعه هفته گذشته 13 اکتبر بر روی شبکه نتفلیکس منتشر شد و در همین مدت کم توانسته نظرات بسیار مثبتی را از طرفداران و منتقدین کسب کند.

جدا از این، سریال توانسته به جای اینکه به دنبال نمایش قتل و شیوه دستگیری قاتلین باشد، به طرز بسیار وسواسی، سینمایی و جذب کننده ای به دنبال دلایل روانشناسی پشت قتل ها پرداخته است.

سریال شکارچی ذهن از روی رمانی با نام Mind Hunter: Inside the FBI’s Elite Serial Crime Unit اثر جان داگلاس ساخته شده است که در واقع یک برداشت آزاد از این کتاب است و داستان دو مامور FBI را نشان می دهد که برای اولین بار در تاریخ تصمیم به مصاحبه با معروفترین قاتلان زنجیره ای آمریکا می گیرند با این هدف که بتوانند متوجه شوند این قاتلین چگونه فکر می کنند و با استفاده از آنها بتوانند پرونده های جدید را حل کنند و از وقوع این قتل ها جلوگیری کنند.


در ادامه بخوانید : بررسی سریال Mindhunter درام پلیسی متفاوت به کارگردانی دیوید فینچر


اگر چه تنها چند روز از انتشار فصل اول این سریال می گذرد اما شش ماه قبل انتشار فصل اول نتفلیکس از این پروژه بسیار مطمئن بود و خبرهای مبنی بر ساخت فصل دوم سریال Mindhunter را اعلام کرده بود و حالا در مصاحبه ای که دیوید فینچر با بیلبورد انجام داده بصورت خلاصه به این موضوع اشاره کرد که “سال آینده ما به قتل کودکان آتلانتا نگاه می کنیم، بنابراین ما بیشتر موسیقی آفریقایی-آمریکایی خواهیم داشت که خوب خواهد بود”

سریال Mindhunter

قتل های کودکان در آتلانتا مابین سال های  1979 و 1981 صورت گرفت که طی آن 28 کودک آمریکایی، نوجوانان و بزرگسالان مابین 7 تا 28 ساله کشته شدند. وین ویلیامز به جرم دو عدد از این قتل ها دستگیر شد و بسیاری دیگر به او نسبت داده شد. ولی اکثر این پرونده ها بدون حل شدن بسته شدند. داگلاس در کتاب خود به این موضوع اشاره می کند که در این ماجرا چندین قاتل وجود داشته اند که هیچ وقت دستگیر نشده اند !

این موضوع به درستی در فصل اول مرتبت است جایی که فورد و تنج بارها بر سر این موضوع و آزار اذیت کودکان با مافوق های خود دچار درگیری شدند. در نتیجه موضوع بسیار جالبی برای شروع کردن فصل دوم است.

زمان دقیقی برای انتشار فصل دوم سریال Mindhunter اعلام نشده ولی به نظر می رسد در اواسط سال 2018 اکران شود.

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید