سرانجام بعد دو سال فصل دوم سریال شکارچی ذهن پخش می شود !

فصل دوم سریال Mindhunter یکی از جذابترین سریال های جنایی سال های اخیر از 25 مرداد 98 بر روی وب سایت نتفلیکس قرار میگیرد. شما می توانید بررسی فصل اول این سریال را از اینجا بخوانید.

این سریال جنایی جذاب که به تهیه کنندگی دیوید فینچر و چالیز ترون برای نتفلیکس تولید شده است، دید متفاوتی نسبت به جنایت دارد و به جای بررسی قتل به بررسی مسائل روانشناختی که منجر به قتل می شوند میپردازد.

فصل دوم سریال Mindhunter مرداد 98 پخش می شود !
تصویر از فصل اول سریال شکارچی ذهن

فصل دوم سریال شکارچی ذهن قرار است به پرونده قتل کودکان آتلانتا که بین سال های 1979–1981 اتفاق افتاده بپردازد. داستانی واقعی که روایت قتل 28 کودک را بررسی میکند.


همچنین بخوانید »


سریال شکارچی ذهن
تصویر از فصل اول سریال شکارچی ذهن

در فصل اول این سریال ما شاهد بازجویی های دو مامور FBI هولدن فورد و بیل تنچ از قاتلان سریالی و مشهور آمریکا بودیم این دو اعتقاد داشتند روانشناسی جنایی و بررسی دلایل قتل ها بسیار مهمتر از خود قتل هستند.

فصل دوم سریال Mindhunter نیز به نظر می رسد با همین دید به بررسی قتل های مرموز کودکان آتلانتا میپردازد.

دیوید فینچر بعد از ساخت فصل اول سریال شکارچی ذهن همکاری هایش را با شبکه نتفلیکس افزایش داد! او تهیه کنندگی سریال انیمیشنی Love, Death + Robots را برعهده داشت و به تازگی ساخت فصل دوم این سریال نیز توسط نتفلیکس تایید شد. همچنین فیتچر قرار است کارگردانی فیلم بیوگرافی MANK را برعهده داشته باشد.

بیوگرافی در ارتباط با سناریو نویس فیلم همشهری کین Herman Mankiewicz که نقشش را قرار است گری اولدمن ایفا کند. این فیلم اولین فیلم فینچر بعد از 5 سال است. آخرین فیلم او Gone Girl در سال 2014 منتشر شد.