فصل دوم به احتمال زیاد 12 الی 13 قسمت خواهد داشت و در مهر و آبان امسال پخش خواهد شد!

فصل سوم انیمه توکیو غول ملقب به Tokyo Ghoul:re از 3 آپریل 2018 پخش و تا به حال 11 قسمت از آن پخش شده و تنها یک قسمت به پایان این نیم فصل باقی مانده است. مجله محبوب Young Jump (ناشر مانگای توکیو غول) در آخرین شماره خود به این موضوع اشاره کرد که ادامه فرنچایز توکیو غول با نام فصل دوم Tokyo Ghoul:re در 12 الی 13 قسمت از ماه اکتبر 2018 پخش خواهد شد.

جدا از این اعلامیه، پوستری منتسب به فصل دوم در فضای مجازی منتشر شده است که توکا را با موهای کوتاه و کانکی / هایسه را با موی سفید نشسته بر خرابه های ساختمانی ویران شده نشان می دهد. به نظر می رسد این ویرانه ها باقی مانده آخرین درگیری بین هایسه با غول تک چشم و نورو در قسمت 12 انیمه توکیو غول : ری باشد.!

فصل دوم Tokyo Ghoul:re در ماه اکتبر منتشر می شود ! (+ پوستر)

تا کنون 3 فصل از انیمه توکیو غول منتشر شده و با انتشار فصل دوم Tokyo Ghoul:re چهارمین فصل این انیمه به نمایش در خواهد آمد. بسیاری از هواداران توکیو غول بر این باورند که فصل چهارم آخرین فصل این انیمه نخواهد بود و فصل های بعدی نیز تولید و منتشر خواهند شد !

با توجه به پوستر بدون شک می توان گفت نیم فصل دوم Tokyo Ghoul:re مانند نیم فصل اول اقتباس مستقیم از مانگا است و اگر همین گونه پیش برود، تیم تولید کننده و استودیو پیروت مجبور هستند بیش از 80 چپتر را در کمتر از 15 قسمت ارائه دهند!

اگر شما با انیمه توکیو غول آشنایی ندارید می توانید از اینجا با این انیمه بیشتر آشنا شوید. نکته مهم در تولید فصل سوم انیمه توکیو غول تغییرات اساسی در تیم تولید توسط استودیو پیروت و پیروت پلاس بود ! آنها اوداهیرو واتانابه (Soul Buster, دستیار کارگردان در Super Lovers 2 و Valkyrie Drive: Mermaid) را جایگزین شوهی موریتا، که کارگردانی دو فصل اول را بر عهده داشت کردند. آتسوکو ناکاجیما ((Ranma ½You’re Under ArrestHaven’t You Heard? I’m Sakamoto) نیز به عنوان طراح شخصیت جایگزین کازوهیرو میوا شد.

چویهی میکاسانو هم به عنوان نویسنده دو فصل قبل در این فصل حضور دارد.

 

همچنین بخوانید