انیمه: Kakegurui

فصل دوم انیمه قماربازی محبوب استودیو ماپا (MAPPA)، Kakegurui XX توسط کمپانی Sentai Filmworks تایید شد. که فصل سوم انیمه Kakegurui (کل سری) محسوب میشود. طبق اعلامیه های رسمی پخش این انیمه برای سال 2022 برنامه ریزی شده. برای اطلاع از جزئیات انتشار این انیمه متفاوت با مجله وارونه همراه باشید.

جزئیات فصل دوم Kakegurui XX

Sentai از طریق وبسایت رسمی خود اعلام کرد فصل جدید این برنامه در سه ماهه اول سال 2022 در ایالات متحده آمریکا، کانادا و سراسر آمریکای لاتین منتشر خواهد شد.

مرتبط: چرا نباید انیمه قمارباز Kakegurui را تماشا کنیم؟ 

Kakegurui XX ادامه مستقیم سری انیمیشن اصلی Kakegurui است که در سال 2017 آغاز شد. این سریال که توسط استودیوی انیمیشن MAPPA تولید شده در ابتدا توسط Netflix در سرتاسر دنیا به نمایش درآمد. این انیمه متفاوت یکی از منابع الهام بخش و اقتباس مجموعه های دیگری مثل جوجوتسو کایزن (Jujutsu Kaisen)، خدای دبیرستان (The God of High School) و فصل آخر تایتان مهاجم (Attack on Titan) بوده است.

این سریال توسط یوئیچیرو هایاشی، که در فصل پایانی Attack on Titan نیز نقش داشت، و کیوشی ماتسودا، که قبلاً با استودیو ماپا در پروژه های RE-Main و Uchitama همکاری کرده، کارگردانی شده است. بازیگران سری اصلی نیز به Kakegurui XX بازگشتند تا نقش های خود را بازی کنند. این تیم صداپیشگی شامل ویس اکتورهای باسابقه و محبوبی است. از جمله سائوری هایامی در نقش قمارباز اجباری Yumeko، و Minami Tanaka از Assassination Classroom در نقش همکلاسی یومِکو، Mary Saotome.

مانگای Kakegurui

مجموعه کاکگوروی برای اولین بار به صورت مانگا چاپ شد و به دست مخاطبانش رسید. این مانگا توسط هومورا کاواموتو (Homura Kawamoto) نوشته و توسط تورو نائومورا (Tōru Naomura) تصویرگری شده. و اولین چپتر آن در سال 2014 به چاپ رسید.

داستان این سری در یک آکادمی خصوصی معتبر به نام Hyakkaou اتفاق می افتد. این مدرسه تنها دانش آموزان نخبه را می پذیرد اما طبقه اجتماعی دانش آموزان با توجه به شهرت یا ثروت آنها تعیین نمی شود. ارزش و اعتبار هر دانش آموز کاملا وابسته به بردهای او طی قمار کردن است. کسانی که در قمار ببرند اعتبار به دست می آورند. در حالی که اگر در این بازی ببازید با نام “حیوان خانگی” شناخته می شوید و باید به کسی که از شما برده خدمت کنید. این سلسله مراتب زمانی دچار تغییر و تحول می شود که دانش آموز جدیدی به این مدرسه عجیب انتقال پیدا میکند. کسی که نسبت به قمار وسواس دارد؛ یومکو جیبامی!

مرتبط: باهوش ترین شخصیت های انیمه ؛ نوابغی که حیرت زده‌تان می کنند! 

فرنچایز Kakegurui

مانگای اصلی کاواموتو و نائومورا بسیار موفق بود و بیش از 5 میلیون نسخه آن در سراسر جهان به فروش رسید. این مانگا به قدری مشهور شد که بعد از مدتی رسانه های دیگری هم از آن اقتباس کردند. از این رسانه ها میتوانیم به یک رمان جدید از مانگا که در سال 2017 منتشر شد و اولین نمایش انیمه های سری در سال 2017 اشاره کنیم. همچنین از داستان این مانگا برای ساخت یک شو زنده در تلویزیون در سال 2018 اقتباس شد، که که دو فصل داشت. بعد از مدتی سریال لایو اکشن ساخته شد که تیم بازیگری آن مشابه تیم صداپیشگی انیمه بود.

دنباله این فیلم در حال تولید است و قرار است پیش از پایان سال در ژاپن نمایش داده شود. مینامی هامابه، که همچنین در فیلم آینده شین کامن رایدر توسط خالق Evangelion Hideaki Anno بازی خواهد کرد، نقش یومکو را در نسخه ی لایو اکشن سریال ایفا می کند.