همین چند روز پیش فصل سوم سریال دارک، پرچمدار سریال‌های غیرانگلیسی زبان نتفلیکس پخش شد تا بعد از تقریبا یک سال دوباره با اهالی شهر کوچک ویندن و راز و رمزهای اون همراه بشیم. به نظرم اگه هنوز با این سریال آشنا نیستید، همین الان برید و معرفی سریال دارک رو بخونید و بعد هم دیدنش رو شروع کنید. اگه دو فصل قبل رو هم دیدید و الان یکم انگیزه برای شروع فصل سوم می‌خواید، برید و تریلر نهایی فصل آخر سریال Dark رو با زیرنویس فارسی ببینید تا آتش دارک دوباره توی دلتون شعله‌ور بشه!


بیشتر بخوانید: شش سریال نتفلیکس که قبل از فصل سوم سریال Dark باید تماشا کنید!

بهترین سریال های تابستان 2019 که باید ببینید ؛ پیروزی نتفلیکس در تابستان

بهترین سریال های شبکه نتفلیکس Netflix که حتما باید ببینید!


البته که رفتن سراغ فصل سوم سریال Dark به این راحتی‌ها هم نیست. همونطور که احتمالا می‌دونید، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سریال Dark که همه اون رو باهاش می‌شناسن، پیچیده بودنشه. همه شخصیت‌ها به نحوی با همدیگه ارتباط دارن و بدون دونستن اتفاقاتی که توی گذشته، حال و آینده افتاده، نمی‌تونید درست و حسابی از فصل سوم و پایانی سریال لذت برید.

در نتیجه ما توی این ویدیو تصمیم گرفتیم خلاصه‌ای از مهم‌ترین اتفاقات دو فصل قبل رو بگیم تا حداقل نکات مهم یادتون باش و وسط فصل گیج نشید. البته که چه با ویدیو و چه بدون ویدیو همه قراره گیج بشیم! دیگه وقت رو تلف نمی‌کنیم، این شما و این هرآنچه باید قبل از تماشای فصل سوم سریال دارک بدانید:

این ویدویو رو با کیفیت بالا از یوتوب تماشا کنید