چندی پیش تریلر فصل سوم Mob Psycho 100 منتشر شد و به طور رسمی خبر از تولید فصل سوم این انیمه داد. اعلامیه “آماده باش، روان خود را بیدار کن، MOB!” امروز در 19 اکتبر 2021 منتشر شد. خالق مانگای ماب سایکو 100 گفت: ساخت فصل سوم انیمه را اعلام می کنم و بسیار سپاسگزارم. به لطف خلاقیت و نبوغ تیم سازنده، نسخه انیمه به یک کار فوق العاده تبدیل شده است.

فصل سوم Mob Psycho 100

تأیید شده است که یوزورو تاچیکاوا کارگردان تیم B استودیو Bones (که انیمه نمایش مرگ را در کارنامه دارد) به عنوان مدیر اجرایی و تاکاهیرو هاسویی (کارگردان قسمتی Sk8 Infinity) کارگردان اصلی خواهد بود.

همچنین بخوانید: شخصیت های انیمه ای شبیه به هم که با یکدیگر مو نمی زنند! 

اکثر تیم اصلی دوباره برای نقش های مربوطه به کارشان برمی گردند. هیروشی سکو ( که انیمه جوجوتسو کایسن را در کارنامه دارد) نویسنده این مجموعه خواهد بود. هنرمند یوشیمیچی کامدا ( که انبمه هایی مثل وان پانچ من و کیمیاگرتمام فلزی نسخه برادری را در کارنامه دارد) طراح شخصیت است. آهنگساز کنجی کاوایی (Fate stay/night, No Guns Life, World Trigger) در حال ساخت موسیقی با کازوهیرو واکابایاشی به عنوان کارگردان صدا است.

صداپیشه های ژاپنی «ستسوو ایتو»، «تاکاهیرو ساکورایی»، «آکیو اوتسوکا»، «میو ایرینو» و «یوشیتسوگو ماتسوکا» همگی به ترتیب برای بازی در نقش «شیگئو کاگیاما» معروف به «موب»، «آراتاکا ریگن»، «اکوبو»، «ریتسو کاگیاما» و «تروکی هانازاوا» برمی گردند.

طرح فصل سوم انیمه موب سایکو 100 چیست؟

مجموعه انیمه/مانگا داستان “شیگئو کاگیما” را دنبال می کند که با نام “Mob” نیز شناخته می شود. شیگو یک دانش آموز عادی است که از نظر قدرت بدنی برتری ندارد. با این حال، علی رغم ظاهر معمولی اش، Mob یک اسپر فوق العاده قدرتمند است که دارای قدرت های روانی باور نکردنی است. Mob قدرت های خود را سرکوب می کند و سعی می کند مانند یک فرد معمولی زندگی کند. با این حال گاهی اوقات کنترل خود را از دست می دهد قدرت 100 خود را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های شونن تمام دوران | 50 انیمه برتر شونن 

تاکاهیرو (کارگردان اصلی) گفت: “من می خواهم Mob Psycho را جالب تر و جسورانه تر کنم و بدون تغییر طعم گذشته به کار روی فصل سوم این انیمه ادامه خواهم داد. لطفا کمی بیشتر منتظر بمانید تا پخش شود. لطفا منتظر Mob Psycho 100 3 باشید! ”

چند ماه پیش، حساب رسمی توییتر Mob Psycho 100 شمارش معکوس اسرارآمیزی را آغاز کرد. پس از 100 روز طولانی، شمارش معکوس بالاخره با اعلام رسمی ساخت فصل 3 انیمه موب سایکو به همراه اولین تریلر PV به پایان رسید. همانطور که انتظار می رفت، تریلر مانند فصل های قبلی Mob Psycho 100 پر انرژی است و برای هایپ کردن طرفداران برای فصل 3 بیش از حد کافی است. تریلر را خودتان ببینید:


تاریخ انتشار فصل سوم انیمه موب سایکو 100

با اینکه خبر ساخت فصل سوم انیمه Mob Psycho 100 بسیاری را هیجان زده کرده است، اما متاسفانه هیچ خبری از تاریخ انتشار این انیمه اعلام نشده است. در صورتی انتشار هر خبر جدیدی در این باره این مطلب به روز رسانی خواهد شد.

همچنین به همراه این تریلر پوستر جدید هم منتشر شده که در ادامه میتونید تماشا کنید! طراحی این پوستر بر عهده  Yoshimichi Kameda بوده.