انیمیشن Rick And Morty

بله درست خوندین. فصل ششم ریک و مورتی، این سریال انیمیشنی محبوب و متفاوت در حال ساخته و به زودی در سال 2022 منتشر میشه! این سریال که پخش اون از سال 2013 آغاز شد و تا حالا ادامه داشته 5 فصل داره. فصل پنجم این انیمیشن با انتشار قسمت دهم در شهریور سال 1400 به پایان رسید. و پخش اون برای مدتی وقفه داشت.

در ادامه بخوانید »نگاهی به سه قسمت اول فصل 6 سریال ریک اند مورتی

این اتفاق زمان پخش فصل چهارم هم افتاد. پخش فصل چهارم به علت تعویق در تولید با تاخیر و در دو پارت با فاصله منتشر شد. که خب همگی میدونیم به علت قرنطینه و شیوع ویروس کرونا بوده. فصل پنجم هم با فاصله یکسال از پخش فصل چهارم منتشر شد. به همین خاطر طرفداران ریک و مورتی نمیدونستن که این بار چقدر باید صبر کنن. و آیا وقفه طولانی ای برای تولید فصل ششم در نظر گرفته شده یا نه؟ که خب با انتشار این اعلامیه از طرف سازندگان ابهامات تا حد زیادی برطرف شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با مجله وارونه همراه باشید.

مرتبط: بهترین بازیگرها برای لایو اکشن ریک و مورتی چه کسانی خواهند بود؟ 

تاریخ انتشار فصل ششم Rick and Morty

متاسفانه هنوز تاریخ دقیق انتشار نامشخصه و جدول پخش اعلام نشده. اما طبق این اطلاعیه فصل ششم همین حالا هم در پروسه تولید قرار داره. و اگر همه چیز طبق برنامه ریزی سازندگان پیش بره، فصل ششم حتما در سال 2022 منتشر میشه. و کیفیت های متفاوت در دسترس همه مخاطبانش در سرتاسر جهان قرار میگیره.

باتوجه به اینکه بین پخش هر فصل این سریال تا به حالا حدود یک تا دوسال فاصله وجود داشته؛ و فصل ششم با فاصله تنها چند ماه بعد از اتمام فصل ششم منتشر میشه، تاریخ دقیق پخش برای مخاطبان زیاد اهمیت نداره. و طرفداران این انیمیشن همین حالا هم با دونستن اینکه لازم نیست اینبار هم مدت طولانی صبر کنند خوشحال هستن.

پلات اصلی فصل ششم ریک و مورتی

درحال حاضر نمیشه چیز زیادی در این باره گفت. چراکه حالا به علت حضور کمپانی Adult Swim پیشبینی داستان و اینکه باید چه انتظاراتی از این فصل داشته باشیم به مراتب دشوارتر میشه. اگر یادتون باشه لحظات پایانی فصل پنجم با از بین بردن ساختار چندجهانی – Multiverse رسما سریال رو به آخر رسوند. اما با برگشتن نسخه شرور مورتی به نوعی شروع دوباره ای برای سریال رقم خورد. پنجره ای مرموز رو به آینده ای ناشناخته و دنیایی از تهدیدات جدید ساخته شد. که همین اتفاق از آغاز یک داستان جدید و به وجود اومدن پیچش های داستانی بیشتر برای فصل جدید خبر میده.

فصل پنجم بیشتر روی داستان های کوتاه پیشرفت و این باعث شد که این فصل، یک سریال کاملا اپیزودیک باشه. البته به جز سه قسمت آخر. اما در کل فصل پنجم یه سریال اپیزودیک بود. فصل ششم هم میتونه روند مشابهی رو دنبال کنه. اما تا زمانی که تیم تولید تصمیم به انتشار جزئیات بیشتری نگیره یا فصل ششم منتشر نشه؛ اپیزودیک بودن یا نبودن فصل ششم همچنان نامشخص و همه چیز فقط در حد یک احتمال ست.

مرتبط: بهترین قسمت های ریک و مورتی

تا زمان انتشار فصل ششم این عناوین رو تماشا کنید:

اگر شما هم جز اون دسته از طرفداران هستین که نمیتونید تا زمان انتشار فصل بعدی صبر کنید یا هنوز این سریال فانتزی و جذاب رو تماشا نکردین میتونید فصل یک تا پنجم این انیمیشن رو از درگاه های مختلفی مثل Youtube تماشا کنید. همچنین تعدادی قسمت ویژه و فیلم های کوتاهی که از این سریال الهام گرفته شدن توی درگاه های مختلفی هستن که ممکنه از تماشای اونها لذت ببرید.

  • Samurai & Shogun
  • Rick and Morty vs. Genocider
  • Rick + Morty in the Eternal Nightmare Machine
  • Summer Meets God (Rick Meets Evil) 
  • The Great Yokai Battle of Akihabara
  • Samurai & Shogun Part 2