گزارش این بار ما در مورد فصل ششم سریال  پیکی بلایندر است! شنیدن فصل ششم سریال پیکی بلایندر ، آنهم از زبان کیلین مورفی می تواندخیلی جذاب باشد!

پس اگر شما هم در مورد فصل ششم پیکی بلایندر کنجکاو هستید و می خواهید بدانید کیلین مورفی در این مورد چه گفته با من و وارونه همراه باشید !


آهنگ های فصل اول تا پنجم سریال Peaky Blinders را بصورت کامل گوش کنید


کرونا با بلایندر ها چه کرده؟؟؟

خب با شرایط این روز های ما ، پیکی بلایندرز هم به صف فیلم های بزرگی ملحق شد که با شیوع کرونا تولیدشان به تعویق افتاده!

تولید این سریال گانگستری فعلا متوقف شده! اما کرونا مانع این نمی شود که ستاره ی گانگستر فیلم، کیلین مورفی، و کارگردان بلایندر ها ، آنتونی بایرن ، دست از ویرایش و بهتر کردن این فیلم بردارند!

خب تا به این جای کار 23 قسمت از 78 قسمت این سریال طبق برنامه فیلم برداری شده ! و جزییات همین قسمت ها در روز چهارشنبه 22 آوریل در یک جلسه با طرفداران گفته شد! مثلا اینکه محله ی جدیدی به این سریال اضافه می شود به نام گریسون!

گفته های کیلین مورفی

کیلین مورفی شخصا نامه ای به طرفداران سریال نوشت و این نامه در جلسه ی هواداران با صدای بلند خوانده شد! در این نامه نوشته شده بود…

سلام درود من به همه ی طرفداران ودوستداران پیکی بلایندر ها! ما به زودی به خانه هایتان برمیگردیم ! و این بار مثله همیشه کلی خرابکاری میکنیم ! و کلی هم سر و صدا میکنیم! قول من قول است!

از تمام کارکنان و تیم تهیه این سریال تشکر میکنم و می دانم برای تولید این سریال چقدر سخت تلاش کرده اند! و میدانم صبر کردن همانطور که برای شما سخت است برای اعضای تیم پیکی هم سخت است!

گفته های بایرن

بایرن، کارگردان فصل پنجم که در واقع آخرین فصل پخش شده ی این سریال است گفته: تمام اعضای تیم فیلم برداری و بازیگران پیکی بلایندرز دوست دارند زودتر این شرایط تمام شود و آنها زودتر به فیلم برداری فصل ششم برگردند!

او در ادامه گفته برای مشخص کردن تاریخ دقیق شروع دوباره ی این سریال خیلی زود است! و به همه ی طرفداران اطمینان داده به محض مشخص شدن تاریخ ، همه ی اطلاعات در اختیار طرفداران قرار می گیرد!

خب ! تغییرات احتمالی در قسمت های مختلف سریال ها هنوز مشخص نیست!  اما گفته شده اسم قسمت اول از فصل ششم روز سیاه خواهد بود!

امیدواریم هر چه زودتر این سریال جنجالی را ببینیم!