سریال طوفانی نت فلیکس

فصل پنجم مانی هیست تولید خواهد شد؟ این روز ها از هر دو خبر نت فلیکسی، یکی در مورد مانی هیست است. فصل چهارم مانی هیست از شبکه ی نت فلیکس پخش شد وآ خوب بود که فصل پنجم مانی هیست را هم بزودی در نت فلیکس می بینیم.

شما هم مثله من دوست دارید از اتفاقات فصل پنجم مانی هیست سر در بیاورید؟ با من و وارونه همراه باشید. در این گزارش کلی اطلاعات جالب در مورد فصل پنجم مانی هیست داریم.

با ما همراه باشید تا تاریخ دقیق انتشار فصل جدید و هر اتفاقی که در فصل پنجم مانی هیست می افتد را ببینید. عجله نکنید. در این گزارش کلی پیشبینی از اتفاقاتی که ممکن است در فصل بعدی بیافتد داریم. تا انتها همراهی مان کنید.


سوالی درباره سریال مانی هیست ؛ سارقین چرا نقاب سالوادور دالی دارن؟

بازیگران سریال مانی هیست چه کسانی هستند؟


آمار و ارقام مانی هیست در نت فلیکس

مانی هیست یکی از سریال های نت فلیکس است که این روزها خیلی در موردش شنیده ایم! ستاره های پول ساز مانی هیست بارها و بارها رکورد درآمد نت فلیکس از سریال ها را شکستند.

این را هم بگویم که این سریال پر بیننده ترین سریال غیر انگلیسی زبان نت فلیکس است.

قبل از اینکه به سراغ بررسی فصل پنجم و پیشبینی های این فصلِ نیامده برویم، مروری خواهیم داشت بر آمار و ارقام این سریال در نت فلکیس.

آمار و ارقام نت فلیکس نشان می دهد ستاره های این سریال مانند تد ساندروس بر روی میزان بازدید سریال خیلی تاثیر داشتند. انگار بازیگران حرفه ای جدایِ از پلات بی نظیر عمل میکنند! خیلی از طرفداران عاشق هنرنمایی این ستاره ها هستند. چه برسد به پلات!

فصل چهارم این سریال هم در تاریخ سوم آوریل 2020 پخش شد و با هشت قسمت دیدنی مهمان خانه هایمان شد. هر قسمت پر بیننده تر و جذاب تر از قسمت قبل بود و باز هم طوفان به پا کرد.


فصل چهارم Money heist برخلاف پیشبینی ها پربیننده ترین سریال نتفلیکس در قرنطینه شد


اصلا فصل پنجمی در کار خواهد بود؟

فصل پنجم مانی هیست

 

هنوز به صورت رسمی از نت فلیکس حرفی زده نشده. اما سیگنال هایی در فصل چهارم دیدیم که خبر از ادامه دار شدن سریال می داد. بیایید خیلی سریع این سیگنال ها را با هم بررسی کنیم.

اول اینکه داستان ما تمام نشده است. خیلی چیز ها هست که هنوز نا تمام مانده. برای اینکه این جاهای خالی پر شود نیاز است که فصل دیگری را در کنار دزدان مانی هیست باشیم. تا ببینیم بالاخره دوستان دزد ما فرار میکنند یا نه!

دوم اینکه الکس پینا و تیم نویسندگان مانی هیست قبلا گفته بودند که برنامه هایی برای فصل پنجم دارند. در اکتبر سال 2019، خبر هایی از منابع اسپانیایی شنیدیم مبنی بر اینکه تولیدکنندگان استارت تولید فصل پنجم را زدند.

نوامبر 2019 از یکی از منابع اسپانیایی شنیدیم که فصل پنجم مانی هیست صد درصد فیلم برداری می شود. خسوس کلمنار در مصاحبه ای گفت:« من و الکس پینا برنامه های لازم برای تولید فصل پنجم را ریخته ایم».


بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist که باید ببینید؛ عشق است و آتش و خون!


اکر اینگونه باشد و برنامه ریزی های فصل پنجم در حال حاضر انجام شده باشد، فیلم برداری هم به زودی آغاز خواهد شد.

این پیشگویی در شبکه ای اسپانیایی به نام فورمیولا هم گفته شده بود. اما مسئله ی دیگری هم هست.

شیوع کرونا در اسپانیا مثل هرجای دیگری از دنیا خیلی شدید بوده. با احتمال شیوع کرونا امکان فیلم برداری فصل پنجم مانی هیست وجود ندارد.

دلیل آخر ما برای ادامه دار بودن مانی هیست رتبه های سرسام آورش در سایت های مختلف است. مگر می شود سریالی اینقدر طرفدار داشته باشد و تمام شود؟

شاید باورتان نشود. اما فصل چهارم این سریال 65 میلیون بازدید داشت.

مانی هیست تنها در نت فلیکس طرفدار ندارد، این سریال یکی از 10 سریال برتر در کشور های جهان شده! البته، در بریتانیا یکی از 5 سریال پر طرفدار به حساب می آید.


چند دلیل برای تماشای سریال money heist (خانه ی کاغذی)


پیش بینی های ما از فصل 5 مانی هیست

فصل پنجم مانی هیست

اول از همه باید اتفاقات فصل چهارم را مرور کنیم تا ببنیم کجای کاریم. تا به اینجا لیسبون را دیدیم که به باقی گروه دزدها اضافه شده.

بزرگترین چالشی که دزدهای داستان ما با آن رو به رو هستند دستگیر شدن پروفسور است. بلا سایو تفنگ را سمت پروفسور گرفته و حالا همه منتظرند ببینند چه می شود.

از سوی دیگر الیشیا داغ کرده. بعضی ها می گویند او واقعا باردار نیست. بعضی دیگر هم می گویند او همسر قبلی برلین است که در فصل چهارم بازی می کرد.

برگردیم به بانک. همه سخت در حال برنامه ریزی برای مراحل آخر دزدی هستند و البته چیدن نقشه ی فرار. تا به اینجا می دانیم که نقشه ی آنها آب کردن طلا و تبدیلشان به گلوله های طلایی است.

سوال بزرگی که برای ما پیش آمده این است که آیا این گروه بالاخره موفق به فرار می شود؟ کاری که در فصل قبل عملی نشد!

زمان انتشار فصل پنجم مانی هیست

خب کرونا باعث تاخیر در فیلم برداری شده و با این اوصاف احتمالا باید در سال 2021 منتظر فصل بعدی باشیم.

اما مثل بقیه ی سریال های نت فلیکس تاریخ اکران به تمام شدن کرونا بستگی دارد. پس تا زمان پایان همه گیری این ویروس نمی توانیم در مورد تاریخ دقیقش چیزی بگوییم.

به محض اینکه تاریخ دقیق اکران در یکی از منابع موثق خبری پخش شد به شما اطلاع می دهیم.

سازندگان مانی هیست در نت فلیکس بر روی پروژه های دیگری هم کار میکنند

فصل پنجم مانی هیست

الکس پینا برای پروژه های دیگری هم با نت فلیکس قرارداد بسته است. احتمال دارد پروژه ی بعدی این تولید کننده همین امسال از نت فلیکس پخش شود.

لیست زیر کارهای زیر دست این تولید کننده در نتفلیکس را نشان می دهد.

خط های سفید

«خط های سفید»، پروژه ی بعدی الکس پینا برای نت فلیکس است. این فیلم راز آلود در مورد قتل مردی جوان است و احتمالا در ماه می 2020 اکران می شود.

شخصیت اصلی این داستان زنی است به دنبال اطلاعاتی در مورد قتل برادرش که در ایبزیا گم شده.

مارتا میلانز، بلن لوپز، تام هریس، جوان دیگو بوتو و لارا هاداک از ستاره های این سریال هستند. جالب است که این سریال یکی از معدود پروژه های الکس پینا است که منحصرا به زبان انگلیسی فیلم برداری می شود.

اسکای روجو

این سریال، نمونه ی دیگری از کارهای اکشن الکس پینا در نت فلیکس است. این سریال هم در 2020 منتشر می شود.

میگویل سیلوستره، اسیر اکستراندیا و ورونیکا سانچز از ستارگان این سریال اکشن نتفلیکسی هستند.

عجله نکنید. اطلاعات دیگری هم برای طرفداران مانی هیست داریم. اگر می خواهید بدانید ستارگان مانی هیست در چه سریال های دیگری بازی کرده اند وارد این لینک شوید.

اگر هم می خواهید باقی سریال های پر طرفدار نت فلیکس را ببینید و با مانی هیست مقایسه کنید وارد این لینک شوید.

امیدورام این گزارش برای طرفداران پر و پا قرص مانی هیست جذاب بوده باشد.

اگر شما هم عاشق مانی هیست هستید برایمان کامنت بگذارید. از نظراتتان در مورد فصل 4 بگویید. و اینکه پیش بینی میکنید در فصل پنج چه اتفاقی قرار است بیافتد.


به امید انتشار فصل پنجم این سریال جنجال برانگیز…