بازگشت انیمه محبوب سگ های ولگرد بانگو به لیست پخش هفتگی دنیای انیمه

استودیو Bones با انتشار یک تیزر تصویری انتظار فندوم عظیم BSD رو به پایان رسوند. این تیزر تصویری از فصل چهارم انیمه سینن و ماورا الطبیعی Bungo Stray Dogs با حضور مامورو میانو در نقش دازای اوسامو باعث خوشحالی و هیجان تمام طرفدارانش شد. در این مطلب از مجله وارونه تمام جزئیات گفته شده. پس لطفا تا انتهای این خبر با ما همراه باشید.

فرنچایز عظیم بانگو

مانگا و لایت ناول Bungo Stray Dogs

انیمه سریالی Bungo Stray Dogs از مانگایی به همین اسم اقتباس شده. نویسنده این اثر کافکا آساگیری (Kafka Asagiri) و تصویرگر اون سانگو هاروکاوا (Sango Harukawa) ست. اولین چپتر این مانگا در دسامبر سال 2012 از طریق انتشارات Kadokawa Shoten منتشر شد و تا الان هم ادامه داره. تا به حال 21 جلد از این مانگای فوق العاده منتشر شده. که جز محبوب ترین آثار دو دهه اخیر به شمار میره. بعد از این صاحبان اثر تصمیم به نوشتن لایت ناول این سری گرفتن. اولین چپتر لایت ناول در آپریل سال 2014 از طریق همون انتشارات چاپ شد. از این مجموعه لایت ناول 8 جلد موجوده و داستان همچنان ادامه داره.

خلاصه داستان Bungo Stray Dogs

داستان این فرنچایز فوق العاده درباره پسر یتیمی به اسم آتسوشی ناکاجیما ست. که به دلایلی از یتیم خونه بیرون میشه. و بعد از این اتفاق توی شرایط سختی قرار میگیره و چیزی نمونده بود که از گرسنگی بمیره. تا اینکه به مرد مرموزی برمیخوره که اخلاق و رفتار عجیبی داره. اما همین آدم عجیب و غریب تنها امید آتسوشی برای داشتن یه زندگی “خوب” ست.

مرتبط: انیمه سگ های ولگرد بانگو ؛ سوالاتی که باید پاسخ داده شوند! 

استودیو Bones

بعد از چهار سال از انتشار اولین چپتر مانگای سگ های ولگرد بانگو، این مجموعه شهرت و محبوبیت به شدت زیادی پیدا کرد. این نکته به علاوه دیدگاه متفاوت داستان به مافیا و سیاست های پشت پرده به اندازه کافی برای جلب توجه استودیو بونز کافی بود. در نهایت فصل اول این انیمه اقتباسی که به جرعت میشه گفت یکی از شاهکارهای انیمه ای هست در سال 2016 توسط همین کمپانی تولید شد و به نمایش دراومد.

پس از موفقیت فصل اول که دور از انتظار هم نبود، فصل دوم در اواخر همون سال پخش شد. اما انتشار فصل سوم کمی بیشتر طول کشید. پخش هفتگی فصل سوم انیمه از آپریل 2019 شروع شد و تا ژوئن ادامه داشت. و حالا فصل چهارم بعد از سه سال با همون تیم صداپیشگی قبلی در راه است. و همه فندوم و طرفداران انیمه منتظر بازگشت آتسوشی و همکارانش و حتی اعضای مافیا به صفحه های نمایشگر هستن.

پوستر فصل چهارم انیمه Bungo Stray Dogs منتشر شد!

به تازگی مطلع شدیم که وبسایت رسمی انیمه سگ های ولگرد بانگو ساخت فصل جدید رو تایید کرد. در کنار این اعلامیه رسمی تصویری هم از طرف تیم تولید آپلود شد که توسط نوبوهیرو آرای (Nobuhiro Arai)، طراح کارکتر تیم طراحی شده. نکته تصویر وجود دو جبهه متفاوته. یک طرف آتسوشی ناکاجیما ست و طرف دیگه افراد ناشناس و مبهمی که به نظر میاد همگی دارای موهبت هستن. خودتون میتونید در این قسمت ببینید:

فصل چهارم انیمه سگ های ولگرد بانگو

متاسفانه با اینکه تولید فصل چهارم تایید شده؛ اما همچنان تاریخ انتشار نامشخصه و سازندگان هنوز تریلری منتشر نکردن. اما استودیو Bones به طرفداران این انیمه قول داده که به زودی اطلاعات بیشتری از این سریال محبوب و مورد انتظار منتشر میکنه.

و در صورت انتشار هرچیزی که به این پروژه عظیم مربوط میشه، ما اولین کسایی خواهیم بود که شمارو درجریان میذارن 🙂 پس اگر هنوز توی سایت حساب کاربری نساختین زودتر یکی بسازین و نوتیفیکیشن رو روشن کنید تا زودتر از بقیه از اخبار انیمه مورد علاقه تون مطلع بشید.

به روز رسانی  » اولین تیزر از فصل چهارم انیمه Bungo Stray Dogs + زمان پخش