شاید این خبر که فصل چهارم Money heist توی ایام قرنطینه تبدیل به پربیننده ترین سریال نتفلیکس شده برای ما ایرانی ها آنچنان غافلگیر کننده نباشه، چون در کل پروفسور و افرادش بین ما طرفدارای زیادی دارن و از طرف دیگه، برعکس خارج از ایران که Tiger King به یک پدیده تبدیل شد، توی ایران هنوز آنچنان کشف نشده و سر زبون ها نیوفتاده. پس اولین پیشبینی ما ایرانی ها اینه که فصل چهارم مانی هیست پربیننده ترین سریال نتفلیکس توی ایام قرنطینه میشه، و درست هم پیشبینی کردیم!


بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist که باید ببینید؛ عشق است و آتش و خون! 

سوالی درباره سریال مانی هیست ؛ سارقین چرا نقاب سالوادور دالی دارن؟

چند دلیل برای تماشای سریال money heist

بازیگران سریال مانی هیست چه کسانی هستند؟


اول باید یک سری توضیحات خدمتتون بدم؛ Tiger King یا همون «سلطان ببر» یک سریال توی ژانر جرایم واقعیه که نتفلیکس اون رو منتشر کرد و همزمان با انتشارش مثل بمب ترکید! این که میگم مثل بمب ترکید اصلا اغراق نیست، چون حتی توی فضای مجازی تعداد استفاده از هشتگ Tiger King از کرونا ویروس هم بیشتر شده بود! (حالا اگه علاقمند شدید تا درباره این سریال بیشتر بدونید، ما اینجا پنج دلیل برای دیدن سریال Tiger King آوردیم که میتونه شما رو به دیدنش ترغیب کنه.)

فصل چهارم Money heist

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، توی ده روز اول انتشار «سلطان ببر» تقریبا 34 میلیون نفر حداقل دقایقی از این سریال رو دیدن که این در نوع خودش فوق العادست! و در کل هم 64 میلیون نفر این سریال رو دیدند، ولی خب طبق آماری که نتفلیکس منتشر کرده، 65 میلیون نفر فصل چهارم Money heist رو دیدن که اون رو به صدر جدول پربیننده ترین سریال های تعطیلات کرونایی انتقال میده!

Money heist

درباره مانی هیست هم مطالب زیادی نوشتیم که بالا لینکاشون رو براتون قرار دادیم و فقط اگه بخوام توضیح کوتاهی بدم میتونم بگم که مانی هیست در حال حاضر جانشین برحق فرار از زندان شده و اکثرا اون رو به عنوان یک سریال هیجان انگیز پر از تنش با شخصیت های متفاوت، جذاب و دوست داشتنی قبول دارن، پس میتونید با خیال راحت از اینکه دارید سریال خوبی میبینیn، برید سراغش.


بعد از این همه مدت بالاخره فصل چهارم Money heist رو دیدید؟ اگه دیدید مشتاقیم تا نظرتون رو درباره این فصل و فصل های قبلی، توی کامنت ها باهامون درمیون بزارید.