کمپانی پارامونت اعلام کرد Transformers با لایو اکشن جدیدی به سینماها باز میگردد!

آخرین فیلم Transformers در سال 2017 منتشر شد و از اون موقع تا الان هیچ فیلمی از این مجموعه منتشر نشده البته اگه فیلم Bumblebee رو به حساب نیاریم. اولین بار حدود 3 ماه پیش بود که خبر ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه منتشر شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما اعلام شده فیلم جدیدی از فرنچایز Transformers قرار برای سال 2022 منتشر بشه.

پیش از این اعلام شده بود کمپانی رو 2 نمایشنامه داره کار میکنه ! یکی قرار ادامه فیلم Bumblebee باشه که در سال 2018 منتشر شد و اون یکی قرار اقتباسی باشه از سریال انیمیشنی Beast Wars که در دهه 90 میلادی پخش میشد. ولی هنوز مشخص نیست کدوم یکی از این فیلم ها قرار ساخته بشه.


همچنین بخوانید »

همه چیز در مورد جان ویک 4؛ از فیلم نامه گرفته تا تاریخ اکران

فیلم Extraction با بازی گلشیفته فراهانی رکورد زد!


آخرین قسمت از مجموعه ترنسفورمرز فیلم بامبل بی بود که اسپین آفی بود از مجموعه اصلی و تمرکزش روی شخصیت بامبل بی بود. با تیم کارگردانی و بازیگری جدید که خوب خیلی هم فیلم جالبی از کار در نیومد اما با بازخورد خوب هوادران همراه شد.

آخرین قسمت از فرنچایز Transformers فیلم Transformers: The Last Knight بود که از لحاظ فروش و استقبال مخاطبین یک شکست تمام عیار بود.

 حبر ساخت فیلم جدیدی از فرنچایز Transformers میتونه خبر خوشحال کننده ای برای طرفدارهای این سریال باشه هنوز اطلاعات دقیقی راجع به این فیلم منتشر نشده و تنها زمان انتشار یعنی 24 جولای 2022 مشخص شده.