فیلم سینمایی براساس ماه تولد ! افراد براساسی ماهی که در متولد می شوند دارای خصوصیات اخلاقی هستند که بیانگر شخصیت آن هاست ما براساس این خصوصیات اخلاقی فیلم هایی را انتخاب کرده ایم که بیان گر شخصیت آن هاست.در قسمت اول براساس ماه تولدتان کدام فیلم را باید ببینید فیلم های مناسب شش ماه اول سال را معرفی کردیم. اینک نوبت فیلم های مناسب با شش ماه دوم سال است که با یکدیگر با آن ها آشنا می شویم :

فیلم سینمایی براساس ماه تولد

متولدین مهر

فیلم براساس ماه تولد

متولدین مهر که با نوسانات دنیای درونی خود سروکار دارند دارای  ساختارهای بدنی بسیار قوی هستند.فیلم “بتمن ” منعکس کننده خصوصیات آن هاست.

متولدین آبان 

فیلم براساس ماه تولد

غرور و مسئولیت پذیری جزو خصوصیات متولدین آبان است.به طوریکه محال است وظایفی را که به آن ها می دهید بدون اتمام رها کنند.به همین دلیل فیلم “Shutter Island ” یا جزیره شاتر مخصوص آن هاست.


همچنین بخوانید :

20 تا از بهترین فیلم های جنایی که حتما باید آنها را تماشا کنید 

بهترین فیلم های درام |20 فیلم جذاب که حتما باید ببینید! 

 


متولدین آذر

ماتریکس

متولدین آذر که بیش از حد به آزادی خود علاقه دارند ، دوست دارند که همیشه ریسک کنند. به دلیل علاقه به نوآوری ، آنها می توانند همزمان در بسیاری از مشاغل کار کنند.فیلم “ماتریکس ” به خوبی بیان کننده ویژیگی های آن هاست.

متولدین دی

مانیبال

جدی بودن ، محافظه کاری  و  داشتن اراده قوی از خصوصیات متولدین دی است.متولدین این ماه علاقه زیادی به برنده شدن دارند.فیلم “Moneyball ” به خوبی بیان گر خصوصیات آن ها است.

متولدین بهمن

راه بازگشت

متولدین بهمن افراد بسیار مهربان هستند و از خود خواهی فاصله زیادی دارند.مهم نیست که چقدر به آنها نزدیک هستید ، آنها هرگز به شما اعتماد نخواهند کرد و همیشه فاصله ای میان آن ها و شما خواهد بود.فیلم مناسب آن ها “The Way Back” یا راه بازگشت است.

متولدین اسفند

فیلم براساس ماه تولد

متولدین این ماه صبور ، دست و دلباز و احساساتی اند .از همین رو عشق در زندگی آن ها جایگاه ویژه ای دارد.فیلم “The Note BooK ” منعکس کننده خصوصیات آن هاست.