انیمه و انیمیشن

لایو اکشن Death Note به دست شبکه تلویزیونی Netflix در حال ساخت است! 

انیمه دفترچه مرگ Death Note را قبل از پخش نسخه لایو اکشن Death Note تماشا کنید!!

درود بر شما دوستان انیمه‌ای و غیر انیمه‌ای. امروز با یک خبر انیمه‌ای در باب لایواکشن انیمه دفترچه مرگ Death Note در خدمت شما هستیم! بدون اغراق و با جرعت می توان گفت انیمه Death Note یکی از جذاب ترین داستان های جنایی منتشر شده تا به امروز است. به همین علت تا به امروز نسخه های مختلفی بصورت بازی، و فیلم لایو اکشن از مانگای Death Note ساخته و منتشر شده است. اما همچنان معروف‌ترین آنها انیمه ژاپنی دفترچه مرگ Death Note هستش. که بارها مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.


همچنین بخوانید:


حالا قرار است شبکه تلویزیونی Netflix نسخه لایو اکشن (ساختن فیلم از روی انیمه) دفترچه مرگ Death Note را در 16 آگوست 2017 نمایش دهد.

انیمه Death Note

داستان دفترچه مرگ Death Note

داستان Death Note روایت پسر دبیرستانی به نام Light Yagami که دفترچه عجیبی را پیدا میکند که اگر نام کسی در آن نوشته شود آن شخص می میرد! حالا با این قدرت فوق العاده Light تصمیم به برقراری عدالت در جامعه روبه تاریکی می گیرد و شروع به مبارزه با جنایتکاران می کند، اما این قدرت وسوسه انگیز او را به مسیر های تاریکی روانه می کند.

  • مجله وارونه به شما پیشنهاد می کند انیمیشن  دفترچه مرگ Death Note  جذاب را حتما تماشا کنید!!!

هیچ یک از ما ایده ای نداریم که این فیلم اقتباسی ساخته شده توسط Netflix از Death Note چگونه خواهد بود! آیا می تواند تمام داستان Death Note را پوشش دهد؟ یا همانند سایر فیلم های اقتباسی لایو اکشن این نسخه نیز کوتاه و خلاصه خواهد بود؟ در هرحال بهتره بخش اخبار انیمه رو برای دیدن جدیدترین اخبار، در این باب دنبال کنید.

شبکه تلویزیونی Netflix تیزری نیز از این فیلم منتشر کرده است. که شما می توانید آن را از سرویس یوتیوب تماشا کنید.

لطفا نظرات خود را درباره دفترچه مرگ Death Note با ما در میان بگذارید.

به روز رسانی  » لایو اکشن جدید Death Note توسط سازندگان Stranger Things 


راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
مشترک شدن
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
خوشحال میشیم نظرتونو بدونیمx