در ادامه فیلم های سینمایی تاخیر خورده به خاطر کرونا را مرور میکنیم، البته فقط مهم ترین هایشان! شیوع ویروس کرونا تاثیر بزرگی بر اقتصاد جهانی و به ویژه صنعت سرگرمی گذاشته است. این ویروس توانسته یک تنه صنعت سینما، صنعت بازی‌های ویدئویی و صنایع بزرگ دیگر را تحت شعاع خود قرار دهد. از لغو شدن بسیاری از رویداد‌ها مانند رویداد E3 و یا رویداد GamesCom گرفته تا تاخیر در اکران فیلم‌های سینمایی و استودیوی‌های فیلم‌سازی یکی پس از دیگر خبر از تاخیر اکران فیلم‌های خود دادند. ما در این مقاله به بررسی مهم‌ترین فیلم‌هایی که تاریخ اکرانشان به تاخیر افتاد و همچنین تاریخ جدید به نمایش در‌آمدن آن‌ها می‌پردازیم.


بهترین سریال های جدید نتفلیکس برای تعطیلات کرونایی ؛ محبوب های قدیم و جوانان جدید!

بهترین فیلم ها با پایانی شوکه کننده که شما را حیران خواهند کرد!

بهترین سریال های انیمیشنی مناسب کودکان که میتوانید همراه خانواده ببینید! 

بهترین سریال های تینیجری که باید ببینید ؛ سریال های دست کم گرفته شده!


Fast & Furious 9 (سریع و خشن)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

شاید مهم‌ترین فیلمی که اکرانش با تاخیر مواجه شد فیلم Fast & Furious 9 بود. کمپانی یونیورسال ابتدا این فیلم را برای خرداد ماه سال ۹۹ برنامه‌ریزی کرده بود ولی حالا با تاریخ جدید اکران آن ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ (۲ آوریل ۲۰۲۱) موکول شد.

No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

جدید‌ترین فیلم جیمز‌باند یعنی No Time to Die حتی با وجود ضرر سنگین مالی‌ای که برای تبلیغات اکران فیلمش در تاریخ مورد نظر متحمل شد، نوانست در شرایط فعلی اکران شود و اکران این فیلم به تاریخ ۲۲ آبان ۹۹ (۱۲ نوامبر ۲۰۲۰) در سینما‌های انگلیس و ۵ آذر ۹۹ (۲۵ نوامبر ۲۰۲۰) موکول شد.

Mulan (مولان)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

شرکت دیزنی اعلام کرد که اکران آخرین لایو اکشن خود یعنی Mulan از تاریخ ۸ فروردین ۹۹ (۲۷ مارچ ۲۰۲۰) به تاریخ ۳ مرداد ۹۹ (۲۴ جولای ۲۰۲۰) موکول شد.

A Quiet Place: Part II (یک مکان ساکت: قسمت دوم)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

قسمت دوم فیلم ترسناک A Quiet Place از جمله دیگر فیلم‌های مورد انتظاری بود که نتوانست در شرایط فعلی اکران شود و تنها یک هفته مانده به نمایش فیلم اعلام شد که اکران این اثر به تاریخ ۱۴ شهریور ۹۹ (۴ سپتامبر ۲۰۲۰) موکول شده است.

The Lovebirds (مرغ عشق)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

نمایش فیلم کمدی-رمانتیک The Lovebirds با بازی کمیل ناجیانی (Kumail Nanjiani) که ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ (۳ آپریل ۲۰۲۰) اکران شود نیز به تاریخ ۲ خرداد ۹۹ (۲۲ می ۲۰۲۰) موکول شد.

The New Mutants (جهش یافته های جدید)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

متاسفانه پس از انتظارات فراوان برای نمایش فیلم The New Mutants در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ (۳ آپریل ۹۹)، کمپانی دیزنی اعلام کرد که در شرایط فعلی ناچار به عقب انداختن زمان اکران فیلم است و به زودی تاریخ مناسبی را در سال ۲۰۲۰ برای زمان اکران فیلم اعلام خواهد کرد.

Black Widow (بیوه سیاه)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

فیلم Black Widow  از جمله‌ی مهم‌ترین فیلم‌های کمپانی مارول است که در شرایط فعلی تاخیر خورد. اولین فیلم مستقل اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johanson) در دنیای مارول ابتدا قرار بود که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۹۹ (۱ می ۲۰۲۰) اکران شود، اکنون تاریخ نمایشش به تاریخ ۱۶ آبان ۹۹ (۶ نوامبر ۲۰۲۰) موکول شده است. این موضوع باعث شده که زمان‌بندی اکران فیلم‌های مارول حتی تا سال آینده نیز به هم بریزد.

Minions: The Rise of Gru (مینیون ها: رستاخیز گرو)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

پس از این‌که کمپانی یونیورسال رسما اعلام کرد که قادر به آماده کردن انیمیشن Minions: The Rise of Gru در ماه جولای ۲۰۲۰ نیست، تاریخ رسمی اکران فیلم به ۱۱ تیر ۱۴۰۰ (۲ جولای ۲۰۲۱) تغییر پیدا کرد.

Wonder Woman 1984 (زن شگفت انگیز 1984)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

تاریخ رسمی اکران فیلم Wonder Woman 1984 از تاریخ ۱۶ خرداد ۹۹ (۵ ژوئن ۲۰۲۰) به تاریخ ۲۴ مرداد ۹۹ (۱۴ آگوست ۲۰۲۰) تغییر پیدا کرد.

Batman (بتمن)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

کمپانی برادران وارنر فیلم پر‌حاشیه‌ی بتمن را در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) اکران خواهد شد.

Spider-Man 3 (مرد عنکبوتی 3)  و  Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی)

فیلم های سینمایی تاخیر خورده

آخرین فیلم از فیلم های سینمایی تاخیر خورده به دلیل کرونا، در واقع دو فیلم هستند که ما به دلیل تشابه زیاد آن ها (هردو مرد عنکبوتی هستند) آن ها را با هم آورده ایم. قسمت سوم Spider-Man با بازی تام هالند که هنوز اسم مشخصی ندارد به جای ۲۵ تیر ۱۴۰۰ (۱۶ جولای ۲۰۲۱) در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱) اکران خواهد شد و با این اوصاف انیمیشن  Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۱ (۷ اکتبر ۲۰۲۲) اکران خواهد شد.