فیلم های نامزد اسکار 2020!در تاریخ 9 فوریه ، خواهیم فهمید که افراد خوش شانس چه کسانی هستند که می توانند معتبرترین جایزه را در صنعت فیلم یعنی اسکار  را دریافت کنند. مدت کمی وجود دارد که بررسی کنید و ببینید که آیا شما بهترین فیلم های امسال را تماشا کرده اید و نظر خود را در مورد کسانی که فکر می کنید قطعاً شایسته  بردن این جوایز  هستند  را ، با ما به  اشتراک بگذارید.

فیلم های نامزد اسکار 2020


1917

1917

دو سرباز جوان انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک مأموریتی غیرممکن پیدا می‌کنند: رساندن پیغامی مهم به یک گردان ۱۶۰۰ نفری انگلیسی برای جلوگیری از ورود آن‌ها به کمین مرگبار دشمن. این در حالی است که زمان به سرعت برای آن‌ها در حال سپری شدن است.

کارگردان :سم مندس

بازیگران :جرج مکای ،بندیکت کامبربچ ،دین چارلز چپمن ،کالین فرث

امتیاز IMDB :8.6


Ford v Ferrari

Ford v Ferrari

این فیلم درباره تلاش شرکت فورد موتور برای کنار گذاشتن فراری در مسابقه 24 ساعته له مانس در سال 1966 است.برای برنده شدن ، هنری فورد با کارول شلبی ، یک طراح خودرو تماس می گیرد ، که او موافقت می کند با کمک یک اتومبیل سواری و مکانیک به نام کن مایلز ، یک ماشین مسابقه جدید طراحی کنند.

کارگردان :جیمز منگولد

بازیگران :کریستین بل ،مت دیمون ،کترینا بلف 

امتیاز IMDb :8.2


همچنین بخوانید :


Jojo Rabbit

Jojo Rabbit

داستان فیلم درباره پسری ده ساله است که در آرزوی جنگ برای آلمان نازی به کمپ کودکان هیتلری می پیوندد و در آنجا برایش ماجراهایی رقم می خورد.در حالی که او نمی تواند در دنیای واقعی دوست پیدا کند و یا از مادر خود پشتیبانی کسب کند ، او یک دوست خیالی غیرمنتظره را برای خودش پیدا می کند .

کارگردان :تایکا وایتیتی

بازیگران :اسکارلت جوهانسون ،تایکا وایتیتی ،ربل ویلسون

امتیاز IMDB :8


Joker

جوکر

جوکر داستان بی رحمانه ترین شروری را که قصد داشت کمدین شود را بیان می کند.ما او را در دهه 1980 به عنوان آرتور فلک می بینیم ، که به عنوان دلقک کار می کرد و آرزو داشت یک  استند آپ کمدین  باشد.شکستهای زندگی ،  بیماری روانی و جامعه تاریک او را بیدار می کند و چهره شاد او را به نقاب ظلم تبدیل می کند.

کارگردان :تاد فیلیپس

بازیگران  :واکین فینیکس ،رابرت دنیرو ،زازی بیتز

امتیاز IMDB :8.6


Little Women

Little Women

Little Women با زنان کوچک براساس رمان لوئیزا می آلکات ، نویسنده آمریکایی ساخته شده است.داستان فیلم در مورد 4 خواهر از دوران کودکی تا بزرگسالی شان است.

کارگردان :گرتا گرویگ

بازیگران :سورشا رونان ،اما واتسون ،مریل استریپ 

امتیاز IMDB :8.2


Marriage Story

فیلم های نامزد اسکار 2020

این فیلم در مورد طلاق و زندگی زناشویی است ، اما شما صحنه های دادگاه را مشاهده نمی کنید.مراحل طلاق گرچه ابتدا ساده و دوستانه به نظر می‌رسد اما هردو چارلی و نیکول را وارد شرایطی می‌کند که پیش‌‌بینی آن را نکرده بودند.

کارگردان :نوآ بامباک

بازیگران :آدام درایور ،اسکارلت جوهانسون ،لورا درن

امتیاز IMDB :8.1


Once Upon a Time in… Hollywood

روزی روزگاری هالیوود

روزی روزگاری هالیوود، داستان فیلم در مورد ریک و کلیف است که روزگاری از هالیوود گذشته اند.ریک یک بازیگر مشهور بوده اما حالا کارش به پایان رسیده است.کلیف که بدلکار همیشگی ریک در آثارش بوده، یک ارتشی سابق است که شایعه‌ها می‌گوید همسر خود را به قتل رسانده اما وی از زندگی خود راضی است.هر دو در جستجوی جایگاه خود در این دنیای جدید هستند.

کارگردان :کوئنتین تارانتینو

بازیگران :لئوناردو دی کاپریو ، برد پیت ،مارگو رابی 

امتیاز IMDB :7.8


Parasite

فیلم های نامزد اسکار 2020

 انگل ،این داستان در مورد یک خانواده کره ای است که در یک آپارتمان بد زندگی می کنند و با تاکردن جعبه های پیتزا درآمد کسب می کند.آنها در مورد زندگی بهتر آرزو می کنند ، و روزی شانس رو به آن ها می کند ، آنها توسط یک خانواده ثروتمند استخدام شده اند.اما همه چیز یکدفعه تغییر می کند 

کارگردان :بونگ جون هو

بازیگران :سونگ کانگ هو ،لی سون کیون ،پارک سو دام 

امتیاز IMDB :8.6


The Irishman

فیلم های نامزد اسکار 2020

 مرد ایرلندی فیلمی جنایی است که براساس داستان واقعی درباره ناپدید شدن جیمی هوفا ، رهبر اتحادیه کارگری آمریکا ساخته شده است.این داستان بر فرانک شیران ، قاتل فرض شده وی متمرکز است.داستان از پیرمردی در خانه سالمندان آغاز می شود که در ابتدا راننده گوشت بوده است و به طور اتفاقی وارد دنیای جرم و جنایت می شود .

کارگردان :مارتین اسکورسیزی

بازیگران :رابرت دنیرو ، آل پاچینو ،جو پشی 

امتیاز IMDB :8